PROJEKT ZA SP

HRT u JAR-u s ekipom od 18 ljudi

  • Autor: D. K.
  • Zadnja izmjena 15.06.2010 18:58
  • Objavljeno 02.06.2010 u 13:57
Željko Vela i Bruno Kovačević

Željko Vela i Bruno Kovačević

Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić / tportal.hr

Na Prisavlju je u srijedu predstavljen HTV-ov projekt praćenja Svjetskog prvenstva u nogometu što će se održati od 11. lipnja do 11. srpnja u Južnoafričkoj Republici. S mjesta događaja SP će pratiti ekipa od 18 ljudi, od čega pet reportera te tri novinara koji će izvještavati o svemu što se događa oko prvenstva

Tek što je završio projekt vezan uz Zimske olimpijske igre u Vancouveru, pred HTV-ovom ekipom je novi izazov. Kompleksniji i zahtjevniji – Svjetsko prvenstvo u nogometu. U mjesec dana, koliko traje događaj godine, HTV će svaki dan imati emisije koje će započeti u 13 sati i trajati sve do 23 sata, a ponekad i dulje.

Cijeli ovaj zahtjevan projekt vezan za SP odradit će 200 ljudi, od čega će ekipa od 18 ljudi biti na licu mjesta u JAR-u, kazali su na predstavljanju na Prisavlju glavni urednik sporta Bruno Kovačević te voditelj projekta Željko Vela.

'Utakmice će komentirati Željko Vela, Drago Ćosić, Ivica Blažičko, Saša Sušec i Stjepan Balog, a o svemu što se događa oko prvenstva izvještavat će Viki Ivanović, Maroje Ivandić te Josip Šarić, koji je regrutiran iz Informativnog programa', kazao je Vela te dodao:

'Južnoafrička Republika je zemlja koja spada u nesigurnije države, tako da je i to jedan od izazova s kojima ćemo se susresti. Mi se nadamo da će sve proći u najboljem redu.'

I dok će se jedna ekipa znojiti na afričkom suncu, druga će iz Zagreba odrađivati maratonske emisije.

'Prenosit ćemo sve utakmice, osim onda kada će se preklapati. Imat ćemo dva voditeljska para, jedan činimo Lana Banely i ja, a drugi Robert Ferlin i Mila Horvat. Svaki dan ćemo imati emisije, čak i one dane kada neće biti utakmica. Također, imamo dva stručna komentatora - Elvisa Scoriju te Gorana Vlaovića', kazao je urednik Sportskog programa Bruno Kovačević.

Što se tiče troškova, Kovačević je naglasio da je marketinška služba HTV-a odradila dobar posao pa su tako sve rubrike sponzorski pokrivene te da bi u slučaju da Hrvatska igra na prvenstvu HTV-ova ekipa na licu mjesta bila brojnija za desetak članova.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi