NAJVEĆI SPORTSKI BREND

Hajduk dobio svoje pivo, zarađuje kunu po litri

  • Autor: Damir Petranović
  • Zadnja izmjena 01.08.2012 14:37
  • Objavljeno 01.08.2012 u 14:37
Ante Vukušić Mario Maloča Hajduk

Ante Vukušić Mario Maloča Hajduk

Izvor: Cropix / Autor: Vladimir Dugandžić/Cropix

Splitski Hajduk i tvrtka Carlsberg Croatia pokrenuli su snažnu marketinšku akciju pod nazivom 'Kuna za Hajduk': pivovara je osmislila i pustila u prodaju novo pivo naziva Hajdučko, klub je dozvolio korištenje svoga brenda, a od svake prodane litre jedna kuna odlazit će u blagajnu Hajduka. Pivo koje je osmišljeno nakon detaljnog istraživanja preferencija pivopija zasad će biti u prodaji samo na području Dalmacije

'S tvrtkom Orbico već imamo sličan ugovor vezan uz prodaju upaljača, a s partnerima iz Carlsberga osnažili smo suradnju i dio prihoda koji zaradimo na ovaj način upotrijebit ćemo za razvoj našeg igračkog kadra. Pozivam sve navijače i prijatelje da podrže klub kupnjom Hajdučkog piva', kazao je predsjednik Hajduka Marin Brbić.

'Hajduk je vrlo snažan brend, u hrvatskoj ligi ima više gledatelja od svih ostalih klubova zajedno, a slično je i s televizijskom gledanošću. Siguran sam da ćemo uskoro osigurati još sličnih ugovora', dodao je Brbić.

Akcija 'Kuna za Hajduk' trajat će do konca ove godine, a potom se nastavlja od 1. travnja iduće godine. Predstavnik tvrtke Carlsberg Croatia Sergej Dončev kazao je da vjeruje u Hajduk te mu poželio sreću u utakmicama protiv talijanskog Intera.

'Ugovor sličan ovome imamo s Medveščakom, no očekujemo da ćemo s Hajdučkim pivom ostvariti barem trostruko veći promet', optimističan je Dončev.

Kako doznajemo, pivo osmišljeno isključivo za Hajdukove navijače već je distribuirano na preko dvije tisuće prodajnih mjesta u Dalmaciji, no iznenađujuće velik interes zabilježen je i u Slavoniji, pa je moguće da se akcija proširi i na cijelu Hrvatsku.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi