FINALE – SANAK PUSTI

Fifin cirkus: Policija umjesto ulaznica

  • Autor: Borut Šips
  • Zadnja izmjena 16.04.2010 08:29
  • Objavljeno 15.04.2010 u 21:55
Johannesburg ulaznice SP 2010.

Johannesburg ulaznice SP 2010.

Izvor: Reuters / Autor: Reuters

Da bi izazvali novi val navale na ulaznice za predstojeći nogometni SP, čelnici Fife odlučili su u slobodnu prodaju staviti 300 ulaznica za finalni dvoboj. Afrikanci su progutali mamac, no na koncu su se u glavnom gradu razišli razočarani

Ne bi li u svijet poslali pokoju sliku euforije organizatori su u prodaju stavili privilegirani finalni meč. Uspjeli su, već 20 sati prije otvaranja kioska u Johannesburgu, jednog od njih 11 u zemlji, prvi navijači stali su u red i čekali. Kako je vrijeme odmicalo, stvorila se pozamašna kolona, a sat vremena prije otvaranja, čekalo je oko tisuću ljudi.

Ipak, kada je došlo vrijeme za otvaranje, vrata su ostala zatvorena. Nervoza je rasla, ali nije bilo nikoga. Bez ikakvog objašnjenja pred ljudima se odjednom stvorio kordon policije.

'Nitko nam ništa ne govori. Zašto ste došli? Čekam tu od jučer, pa školski turnir moga djeteta je bolje organiziran od ove farse', govorio je pred novinarima policajcu navijač iz prvog reda.

U iduća tri i pol sata, tek 32 navijača uspjelo je kupiti ulaznice, a ostali su otišli pogrdno skandirajući nogometnoj eliti. Bilo je i nereda, ali još nema podataka o eventualnim ozljedama. Poznato je da je jedna starija osoba umrla od srčanog udara blizu prodajnog mjesta u Cape Townu, ali nesretan događaj, kažu organizatori, nije njihova odgovornost, jer je tamo sve proteklo u redu.

Iz Fifine agencije za prodaju ulaznica su izrazili žaljenje zbog događaja iz Johannesburga i priopćili da su imali tehničkih problema. Da nije tužno, bilo bi smiješno. Nisu rekli zašto se nitko nije obratio okupljenom mnoštvu, već su pušteni da se satima uzalud nadaju ulaznicama koje će na kraju ipak otići u ruke odabranih.

Unatoč svim marketinškim naporima, Fifa i agencija koju su ovlastili za prodaju još imaju pola milijuna neprodanih ulaznica.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi