SUDBINA NA ANFIELDU

Fergusonov apel za pomoć velikim rivalima

  • Autor: Borut Šips
  • Zadnja izmjena 30.04.2010 17:36
  • Objavljeno 30.04.2010 u 17:30
Alex Ferguson

Alex Ferguson

Izvor: Reuters / Autor: Reuters

Manchester United je u lovu za Chelseajem i četvrtim uzastopnim naslovom engleskog prvaka, ali ne ovise samo o svojim rezultatima. Dapače, san o tituli visi o tankom koncu zvanom voljni moment njihovog ljutog rivala s Anfielda

Liverpool i Manchester United su sa po 18 naslova prvaka najtrofejniji klubovi Engleske, a Liverpool je davno ispao iz utrke za ovu sezonu. U četvrtak su ispali i iz Kupa Uefa nakon iscrpljujućih 120 minuta protiv madridskog Atletica. Pitanje je koliko im je snage ostalo za dvoboj sa Chelseajem na svom travnjaku.

'Nemojte se ni šaliti s tim teorijama, potpuno sam uvjeren da će Liverpool pružiti svoj maksimum. Oni imaju 18 naslova i 11 europskih finala, takvi klubovi ne stavljaju svoju povijest i renome na kocku zbog jedne utakmice', smatra Alex Ferguson i nastavlja:

'Navijači bi to odmah prepoznali. Mislite li da žele riskirati da njihovi navijači odlaze kući smatrajući da je njihov klub pustio utakmicu i pitajući se hoće li se to događati i u budućnosti?'

Ferguson zvuči posve uvjereno u svoj stav, ali jasno je da će prosječni navijač Liverpoola poraz koji će uzeti titulu vječnim rivalima s Old Trafforda preboljeti lakše od bilo kojeg drugog.

Ni u Chelseaju ne misle da dolaze na lak zadatak.

'Na Anfieldu je uvijek teško pobijediti i tako će biti i sada. Vjerujem da će Sunderland dati sve od sebe da svlada United i da će Liverpool učiniti isto u našem dvoboju. Općenito, svaki klub u Premiershipu ima previše poštovanja prema igri i navijačima da bi si dozvolio luksuz kalkuliranja', smatra Chelseajev strateg Carlo Ancelotti.

Do kraja prvenstva ostala su još dva kola, a Chelsea ima bod prednosti pred Unitedom. Pobjedi li na Anfieldu Chelsea će imati meč loptu na svom travnjaku protiv Wigana. United nakon gostovanja u Sunderlandu čeka domaći ogled sa Stokeom.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi