POSEBNE KOPAČKE

Adidas okupio hrvatske nogometne zvijezde u novoj kampanji!

16.06.2015 u 10:49

  • +4

Adidas okupio hrvatske nogometne zvijezde u novoj kampanji!

Izvor: Promo fotografije / Autor: adidas Croatia d.o.o.

Bionic
Reading

Adidas je u novoj kampanji za svjetski poznate kopačke ACE15 i X15 okupio hrvatske nogometne zvijezde - Andreja Kramarića, Antu Ćorića, Marija Maloču i Domagoja Antolića. Lokalni adidasovi ambasadori predstavili su kopačke koje je adidas dizajnirao posebno za dva tipa igrača - one koji kontroliraju igru i one koji stvaraju kaos

Za prvi tip igrača tu su ACE15 kopačke, a Andrej Kramarić, Mario Maloča i Domagoj Antolić upravo u njima kreću u osvajanje nogometnih terena. Posebno to vrijedi za Zagrepčanina Kramarića, hrvatskog reprezentativca koji je početkom godine iz NK Rijeka prešao u milijunskom transferu u engleskog premierligaša Leicester City.

Unatoč tome što je na polovici sezone napustio MAXtv Prvu ligu, zanimljivo je spomenuti kako je Kramarić i službeno najbolji strijelac lige. Postigao je 21 gol, a za to mu je trebalo samo 18 jesenskih utakmica.

'Naravno da sam jako zadovoljan. Najbolji strijelac, a odigrao sam samo prvi dio sezone. Mislim da se to nikad nije dogodilo. Bili su to predivni dani. Teško mi je i opisati koliko mi je lijepo bilo igrati u Rijeci', kazao je za klupske stranice Kramarić.

Za igrače poput mladog veznjaka zagrebačkog Dinama Antu Ćorića, koji stvaraju kaos na terenu i određuju pravila igre, adidas je dizajnirao X15 kopačke. Nema sumnje da će nove posebne kopačke omogućiti Ćoriću da pokaže kako ga ne uspoređuju bez razloga s Lukom Modrićem, zvijezdom Real Madrida. Podsjetimo kako je nadareni Ćorić sezonu završio s četiri gola i sedam asistencija, a nedavno je produljio ugovor s klubom do ljeta 2020. godine. Prema posljednjim informacijama, milanski Inter već je pokazao ozbiljan interes za Ćorića od kojeg se u novoj sezoni očekuje da preuzme ulogu glavnog kreatora.

adidas

Tvrtka adidas Croatia d.o.o. osnovana je sredinom 2008. godine, kao dio Regije jugoistočne Europe adidas Grupe, te slijedi njenu globalnu strategiju. Tvrtka djeluje na području Hrvatske, Slovenije i Kosova, a brandovi koje dovodi na lokalno tržište su adidas i Reebok. Ključni cilj za adidas brandove jest povećati tržišni udio putem dva osnovna segmenta marke Sport Performance i Sport Style. Kroz partnerstvo sa sportom i na lokalnoj razini oživljava se korporativna ideja „adidas is all in“ kod svih zaljubljenika u sport, od amatera do profesionalaca, a jednako velika pažnja posvećuje se i pozicioniranju modnog segmenta, posebice kroz marke Originals i NEO.