Scarlett Johansson u Cannesu će se prvi put predstaviti kao redateljica filma koji publici donosi zanimljivu priču o starijoj gospođi u New Yorku
'Izgled može biti samo plus', često možemo čuti, no u slučaju Scarlett Johansson i nije baš tako. Još otkako se pojavila, nekako njezinu ljepotu stavljamo u prvi plan, često zanemarujući njezin talent za stvaranje umjetnosti. Dugo je trajala njezina odluka o 'privremenom povlačenju' iz svijeta showbusinessa, a sada je u Cannesu čekaju trenutci kada će svijet vidjeti da je ipak više od plavokose ljepotice.
U Cannesu će tako biti predstavljen i film u kojem će se Johansson prvi put svijetu predstaviti i kao redateljica. Iako je već režirala, kratki film 'New York, I Love You' i koncertni specijal Ellie Goulding iz 2015, film 'Velika Eleanor' njezin je prvi dugometražni film koji opisuje kao ostvarenje dugogodišnjeg kreativnog cilja.
'Kad glumiš u nečemu, to je naravno izvan tvojih granica. Očito sam na ovome radila u takvom balonu da je onda to podijeliti sa svima sjajno', rekla je glumica za Deadline komentirajući svoju odluku da se kao redateljica pridruži špijunskoj crnoj komediji o usamljenoj ženi po imenu Eleanor koja se seli u New York nakon smrti svoje najbolje prijateljice.
FILMSKI FESTIVAL
Pogledajte što su odjenule prekrasne dame za svečanost u Cannesu
Komentirajući kako je iskustvo stvaranja filma na ovaj način posve drugačiji osjećaj, istaknula je da je na projekt pristala zbog osjećaja koji je u njoj stvorio kad je pročitala scenarij: 'Kad sam ga pročitala, plakala sam, a to se gotovo nikad ne događa.'
Svoju perspektivu rada sa Scarlett Johansson podijelila je i scenaristica Tory Kamen koja se osam godina borila da snimi svoj scenarij, zbog čega je bila vrlo iznenađena kada je Johansson s oduševljenjem prihvatila projekt. Kako je istaknula, Johansson je pametno iskoristila svoj ugled u industriji kako bi snimila film koji je 'mali film vođen karakterom lika'.
'Uzdigla je taj film na nešto što bi se moglo prikazati u Cannesu', zaključila je.
Film se prikazuje u sekciji 'Un Certain Regard', koja je posvećena filmskim otkrićima, kao simbol promjene u filmskoj industriji koja malo-pomalo daje više prostora redateljicama i želi pokazati da je naučila lekcije iz pokreta #MeToo.