NOVAC SA STRANE

Sve više poznatih ima dodatan izvor prihoda: Od ljutih umaka do 'ljutih' pića

07.06.2025 u 07:00

Bionic
Reading

Njihova imena znaju svi koji prate showbusiness scenu, a svoje ime nerijetko koriste i da promoviraju proizvode. Ali zašto bi promovirali tuđe, kada mogu ponosno stajati iza svojih proizvoda?

'Imam problem s bogatim ljudima koji imaju dodatni posao', rekla je Tina Fey u viralnom isječku na TikToku iz podcasta Amy Poehler 'Good Hang' i pokrenula raspravu o slavnima koji, uz svoje poslove na televiziji, u kazalištu i slično, imaju i brendove u koje ulažu, a bogatstvo im se množi.

George Clooney i suprug Cindy Crawford, Rande Gerber, zaradili su gotovo milijardu dolara zahvaljujući svom brendu Casamigos Tequila, baš kao i Ryan Reynolds, koji je prodao svoj Aviation Gin za 600 milijuna dolara.

Isto tako, Cameron Diaz ima svoj vinski brend Avaline Wine, a Kate Hudson promovira King St. Vodku. Također, i Kendall Jenner se pridružila ovom trendu svojom 818 Tequilom, baš kao i mnoge druge slavne osobe koje su pokrenule brendove alkoholnih pića.

Ovaj val celebrity alkohola pokazuje koliko su ti brendovi postali unosan biznis u Hollywoodu. Međutim nije samo alkohol ono u što ulažu poznati…

Nije samo alkohol zlatna koka

Tu su i dodaci jelima, poput ljutih umaka, u koje se kunu Brooklyn Beckham i Ed Sheeran.

Popularni irski glazbenik Sheeran u veljači 2023. lansirao je liniju ljutih umaka Tingly Ted’s, a na službenoj stranici duhovito je otkrio zašto se upustio u taj posao: 'Volim umake, to nije tajna.'

Voli ih i Brooklyn Beckham te također ima svoj brend ljutih umaka pod imenom Cloud23. Njegovi se proizvodi ističu organskim sastojcima i inovativnim pristupom tradicionalnim okusima. U ponudi su, između ostalog, Hot Habanero i Sweet Jalapeño.

Meghan Markle ipak pobjeđuje

Možda nitko nije očekivao ovaj poslovni potez od Meghan Markle, ali od bivše glumice već smo naučili na iznenađenja.

Ipak, njezin džem od malina postao je pravi hit - As Ever Raspberry Jam rasprodan je u manje od sat vremena, a interes je bio toliko velik da je morala uputiti javnu ispriku zbog nestašice proizvoda. Ovaj celebrity džem pratio je višemjesečni hype, promotivna kampanja, pa čak i rebranding, ali i recenzije slavnih poput Chrissy Teigen.

Meghan Markle
  • Meghan Markle
  • Meghan Markle
Meghan Markle Izvor: Profimedia / Autor: INSTAGRAM / Planet / Profimedia

Iako su mišljenja o okusu podijeljena - neki ga hvale zbog kvalitete i posebne teksture dok drugi zamjeraju da je pretekući i kiselkast - ne može se poreći da je Meghan uspjela stvoriti najtraženiji celebrity proizvod godine.

Unatoč tome da su gurmani, kojima su dostupni svi specijaliteti ovog svijeta, mnogi se pitaju zašto uopće popularna imena iz svijeta showbusinessa ulažu u brendove prehrambenih namirnica...

Zašto poznati to rade?

Naime, osim zbog financijske koristi, mnogi poznati ulažu u hranu iz filantropskih razloga ili da bi promovirali vrijednosti poput održivosti i zdravlja. Na kraju krajeva, kroz vlastite brendove hrane dobivaju i priliku za dugoročnu poslovnu ekspanziju i veću kontrolu nad svojim imidžom, a uz to podebljaju svoj novčanik.

Primjerice, kako objašnjava Forbes, Gwyneth Paltrow osnovala je Goop da bi dijelila savjete i iskustva o wellnessu i životnom stilu koristeći svoju kreativnost i osobne vrijednosti kao temelj brenda. Kroz Goop je uspjela ostvariti veću kontrolu nad svojim poslovnim odlukama i ponuditi proizvode koji odražavaju njezinu viziju zdravlja, ljepote i samorazvoja, pritom stvarajući dodatni izvor prihoda i profesionalnog ispunjenja.