USPJEH ASHTONA KUTCHERA

Rekordna gledanost premijere 'Dva i pol muškarca'

22.09.2011 u 08:00

Bionic
Reading

Američka TV mreža CBS privukla je u ponedjeljak fantastičnih 28 milijuna gledatelja u debitantskoj epizodi Ashtona Kutchera u novoj sezoni sit-coma 'Dva i pol muškarca'

Premijera devete sezone popularne serije imala je 24 posto udjela u najatraktivnijoj demografskoj skupini gledatelja od 18 do 49 godina postavši tako najgledanijom epizodom u povijesti ove serije, piše stranica The Wrap. Prva je epizoda postala

ako najgledanija televizijska emisija nakon emitiranja dodjele Oscara u veljači, koji je imao 37,6 milijuna gledatelja. 'Dva i pol muškarca' u istom su terminu potukla NBC-ijevu seriju 'The Playboy Club' koja je s mršavih pet milijuna gledatelja premijera dramske serije s najnižom gledanošću.

'Dva i pol muškarca' privukla su znatiželjnike koji su htjeli vidjeti hoće li se Ashton Kutcher snaći u novoj ulozi u kojoj je zamijenio Charlija Sheena. Ako zadrži u ostalim sezonama barem polovicu gledatelja, lako može ostati najveći sitcom u povijesti američke televizije. CBS je pobjednik prvog dana jesenske shema koji je počeo prime time sa sitcomom 'Kako sam upoznao vašu majku' i 'Hawaii 5-0'. ABC-ijev 'Ples sa zvijezdama' zadržao sam na petom mjestu nakon CBS-ovih komedija. Ipak velika gledanost premijerne epizode ne mora jamčiti dugoročni uspjeh; primjerice, najgledanija jesenska premija 2001. bila je NBC-ijeva drama 'Inside Schwartz' koja je ugašena nakon samo devet epizoda.

Premijera 'Dva i pol muškarca' imala je ove jeseni bolju gledanost od starta 'Kućanica' u jesen 2005. godine.