Dugogodišnji prijatelji i poslovni partneri, George Clooney i Rande Gerber, ponovno su udružili snage, ovoga puta kako bi lansirali vlastito bezalkoholno piće
Nakon što su svoj i više nego uspješni brend tekile Casamigos prodali korporaciji Diageo za vrtoglavih milijardu dolara, slavni dvojac, George Clooney i Rande Gerber, kreće u novi poduzetnički pothvat koji će, čini se, biti jednako opušten kao i njihov stil života.
Prema pisanju Page Sixa, Clooney i Gerber već mjesecima rade na recepturi za novo pivo, a lansiranje istog planirano je za ožujak iduće godine.
U cijeli projekt ponovno je uključen i njihov treći partner, poduzetnik Mike Meldman, s kojim su zajedno izgradili brend Casamigos.
Tradicija se nastavlja
Kao i u slučaju s tekilom, ideja je, po svemu sudeći, proizašla iz njihovog prijateljstva, budući da su Clooney i Gerber godinama bili susjedi te su često zajedno odlazili u vožnje motorima, ali i privatno se družili, slijedom čega je i nastao Casamigos.
'Rande, George i Mike nisu otišli u mirovinu. Nastavili su živjeti život koji su oduvijek živjeli. Između vožnji motorima i smijeha do kasno u noć, tiho su stvarali nešto novo: bezalkoholno pivo napravljeno za prave prijatelje i slobodu da se ujutro probudite spremni za sve što dolazi', stoji u promo tekstu novog projekta.
Iako je Clooney poznat kao ljubitelj kvalitetnog pića, nedavno je otkrio da je tijekom svog angažmana na Broadwayju u potpunosti prestao konzumirati alkohol. No, kako je sam ispričao za Esquire, to nije potrajalo:
Apstinencija je završila
'Bio sam trijezan šest mjeseci dok sam glumio, a onda sam se na večeri dodjele Tony nagrada jednostavno napio. Totalno. Vratio sam se kući s Amal, ležimo u krevetu i ja joj kažem: 'Eto, nadoknadio sam sve svoje apstinentske mjesece u jednoj noći.' Sljedeći dan bio sam strašno bolestan, kao neki tinejdžer koji se prvi put napio.'
Kako navodi Esquire, Clooney je alkohol izbjegavao kako bi sačuvao glas tijekom intenzivnih proba, pristupivši projektu poput profesionalnog sportaša.
Novi biznis dolazi u savršenom trenutku, budući da tržište bezalkoholnih pića doživljava pravi procvat. Prema podacima istraživačke kuće NIQ, prodaja bezalkoholnog piva, vina i žestokih pića u Americi je u posljednjih godinu dana porasla za 26%, dosegnuvši vrijednost veću od 800 milijuna dolara.