NIKAKO NIJE SJELO

Modni znalci oštro kritizirali posljednji poslovni potez Kylie Jenner

25.07.2025 u 14:57

Bionic
Reading

Kylie Jenner postala je zaštitno lice nove kampanje Miu Miu, no modnim znalcima ova se odluka talijanskog brenda nikako nije svidjela. Činjenica je da je Jenner jedna od najutjecajnijih žena u svijetu medija, no je li pravi odabir za taj brend?

Kylie Jenner odlično se snašla u kampanji za Acne Studios za jesen/zimu 2023, no mnogi tvrde da je njezina najnovija suradnja potpuni promašaj! Iako je talijanski brend Miu Miu u fazi apsolutnog uspona te odlično osluškuje potrebe i želje svog tržišta, odabir Jenner kao zaštitnog lica mnogi ne shvaćaju...

Suradnju će mnogi opisati kao simbiozu dva popularna svjetska brenda, no je li uistinu tako?

Da, Jenner se smatra jednom od najutjecajnijih ličnosti svoje generacije s golemim utjecajem na društvene mreže i mladenačku kulturu, no kada bismo je opisivali prije bismo iskoristili atribut 'seksi' nego 'cool', na što cilja talijanski brend koji njeguje estetiku razigranosti te retro šarma s modernim, ponekad provokativnim elementima.

I upravo to su naglasili modni znalci koji su ostali šokirani da je Miu Miu odabrao baš Jenner za zaštitno lice svoje svjetske kampanje.

Kako primjećuje modni znalac Simone Cotellessa, vlasnik Instagram profila Ecce Homo, muze ovog talijanskog brenda uvijek su bile 'nesavršene djevojke' koje su mladost prikazivale kao mentalno stanje. Muze poput Drew Barrymore, Kate Moss i Kirstin Dunst nikad nisu bile dotjerivane, već su bile 'jedne od', a Kylie je njihova potpuna suprotnost.

Kylie Jenner, čiji Instagram profil je gotovo nezamisliv bez filtera i retuširanja, djeluje gotovo posve neusklađeno s odjevnim komadima koje predstavlja u kolekciji, čime se nameće pitanje je li to početak pada popularnosti brenda ili se iza svega krije još uvijek neotkrivena, dublja koncepcija.

SLAVNI U VENECIJI

Na vjenčanje godine u velikom stilu stigla je Kim Kardashian s mamom i sestrom

Pogledaj galeriju