SVE ZA MARKETING

Meghan Markle razbjesnila je mnoge ovim potezom

31.10.2025 u 15:18

Bionic
Reading

Čini se da Meghanin povratak kraljevskim motivima – i to kroz luksuzne svijeće i bilježnice – ponovno dijeli javnost na one koji u tome vide pametan marketinški potez i one koji misle da se vojvotkinja previše oslanja na titulu koju je sama odlučila napustiti

Vojvotkinja od Sussexa, Meghan Markle, ponovno je izazvala buru na društvenim mrežama nakon što je u najavi svoje nove božićne kolekcije lifestyle brenda As Ever predstavila video u kojem se vidi – njezin kraljevski monogram.

Uoči lansiranja kolekcije, Meghan (44) je podijelila snimku kako radi za laptopom, a na stolu ispred nje isticala se nova mirisna svijeća od 64 dolara i plava bilježnica s utisnutim zlatnim monogramom u obliku slova M s krunom. Riječ je o osobnom simbolu koji je prvi put predstavljen 2018., neposredno prije njezina vjenčanja s princem Harryjem.

Kritike zbog 'kraljevskog brendiranja'

Iako je Meghan još 2020. godine službeno napustila sve kraljevske dužnosti i preselila u Montecito s Harryjem i njihovom djecom, mnogi fanovi optužuju je da se i dalje 'okreće prošlosti' i koristi kraljevske simbole kako bi povećala prodaju svojih proizvoda.

'Još jedan primjer Meghan koja stavlja svoj kraljevski simbol na sve što može – ovaj put na bilježnicu', napisao je jedan korisnik platforme X. 'Teško je prodati svijeću za tu cijenu ako nije 'kraljevska', dodao je drugi.

Drugi su korisnici društvenih mreža bili još oštriji: 'Ako stalno moraš podsjećati da si bila dio kraljevske obitelji, onda više nisi kraljevska', 'Staro naslijeđe i novostečeno bogatstvo – prava aristokracija to jednostavno ne radi', glasio je jedan od komentara.

Kolekcija inspirirana kraljevskim danima

Njezina blagdanska kolekcija očito je inspirirana životom u kraljevskoj obitelji. Svijeća pod nazivom Signature Candle No. 519 odaje počast njezinu vjenčanju 19. svibnja 2018. godine u Windsoru. Na službenoj web stranici brenda opisuje se kao miris koji 'dočarava svježinu engleskog sela i vraća uspomene na vojvotkinjine najdraže trenutke s vjenčanja'.

Osim svijeće, Meghanin brend nudi i mirisnu svijeću posvećenu njezinu rođendanu 4. kolovoza te pjenušavo vino Vintage Napa Valley Brut iz 2021. godine, po cijeni od 89 dolara.

Kraljevski monogram kao zaštitni znak

Ovo nije prvi put da Meghan koristi svoj monogram u javnosti. Još je ranije slala pisma i zahvalnice na personaliziranom papiru s istim zlatnim simbolom, a često je nosila i prsten s ugraviranim monogramom H i M ispod male krune. Komad nakita navodno je izradio britanski draguljar Bentley & Skinner, poznat po dugoj tradiciji suradnje s kraljevskom obitelji.

Izvor: Profimedia / Autor: Neven Bučević/tportal

Dok neki smatraju da Meghan samo koristi svoj prepoznatljiv stil i podsjeća na prošlost koja je oblikovala njezinu javnu ličnost, drugi tvrde da 'romantiziranje kraljevske prošlosti' više nema smisla i da je - licemjerno.