TKO ĆE PRVI SNIMITI FILM

Krenula je nova svemirska utrka: Tom Cruise na Međunarodnoj svemirskoj postaji uskoro snima film, a planove bi mu mogli pomrsiti Rusi

14.05.2021 u 14:36

Holivudska zvijezda Tom Cruise ima ambiciju postati prvi koji će snimiti dugometražni film u svemiru, ali planove bi mu mogla pomrsiti glumica koju na Međunarodnu svemirsku postaju šalju Rusi

Ruska posada svoju bi ekspediciju, s namjerom snimanja prvog dugometražnog filma u svemiru, trebala započeti 5. listopada 2021. godine, a na Međunarodnoj svemirskoj postaji mogli bi ih dočekati ili im možda stići u društvo, Tom Cruise i redatelj Doug Liman, koji također u listopadu planiraju svemirsko putovanje zbog snimanja filma.

Točan datum Cruiseovog paljenja raketnih motora još nije otkriven, ali dolazak Rusa u prvih nekoliko dana listopada ukazuje na njihovu želju da pobjede Amerikance, piše britanski The Guardian.

Rusija je suparničku produkciju pokrenula prošle godine, nedugo nakon što su prošlog ljeta potvrđeni planovi da Cruise, koji će u vrijeme svoje svemirske misije imati 59 godina, uz potporu NASA-e i Elona Muska krene u nisku Zemljinu orbitu.

U objavi kastinga ruske svemirske agencije Roscosmos iz studenog prošle godine, tražio se 'pravi superheroj koji će se vinuti među zvijede, dok istovremeno postaje velika međunarodna zvijezda'.

Od potencijalnih kandidata za glavnu žensku ulogu u filmu tražilo se da imaju između 25 i 40 godina, da su ruske državljanke, teške između 50 i 70 kilograma i opsega prsa do 112 centimetara.

Pored toga, kandidatkinje moraju biti u stanju pretrčati kilometar za tri i pol minute ili manje, preplivati 800 metara, slobodnim stilom, za 20 minuta i impresivnom tehnikom skočiti s 3-metarske odskočne daske. Prethodno glumačko iskustvo nije bilo uvjet.

U četvrtak je objavljeno da su izabrani 36-godišnja glumica Yulia Peresild i godinu dana stariji redatelj Klim Shipenko. Oboje će proći kroz trening, uključujući testiranje s centrifugom i letove s nultom gravitacijom, počevši najkasnije 1. lipnja. Pripreme za svemirski let dokumentirat će jedan od glavnih ruskih TV kanala, Channel One, koji će biti uključen i u produkciju filma.

Yulia Peresild Izvor: Profimedia / Autor: Yegor Aleyev / TASS / Profimedia

Izabrana Yulia Peresild, iako se to nije tražilo, ima prethodnog glumačkog iskustva u popularnim ruskin televizijskim serijama i brojnim patriotskim ratnim filmovima, uključujući film iz 2015. 'Bitka za Sevastopolj' u kojem je glumila Ljudmilu Pavličenko, mladu Sovjetkinju koja se pridružuje crvenoj armiji i postaje vrsni snajperist.

Najnovije djelo redatelja Klima Shipenka je 'Saljut 7', film katastrofe o obnovljenoj misiji Soyuz T-13 iz 1985. godine radi pristajanja i preuzimanja svemirske stanice nakon što je s njom izgubljen kontakt.

Ruski film, navodi Roscosmos, bit će svemirska drama kojoj je cilj popularizacija ruskih svemirskih aktivnosti i veličanje kozmonautske profesije, ali više detalja o radnji filma i ulozi Peresilde zasad su nepoznati.