PRVI ZAJEDNIČKI POSAO

Kampanja o kojoj će se pričati: Supermodeli 90-ih na okupu u donjem rublju Kim Kardashian

04.04.2022 u 19:44

Bionic
Reading

Modna marka Skims, koja proizvodi udobno donje rublje u vlasništvu je Kim Kardashian te joj posljednjih godina popularnost ali i prihodi strelovito rastu. Dokazuje to i nova kampanja u kojoj su angažirane najplaćenije svjetske manekenke

Čast da predstavi novu liniju Skims donjeg rublja dobile su redom Tyra Banks, Heidi Klum, Candice Swanepoel i Alessandra Ambrosio.

Postava je to koju u preko 20 godina, koliko se neke od njih bave poslom modela, nismo imali prilike vidjeti na okupu. Najplaćenije iz te branše, uspjela je pred objektiv zajedno dovesti Kim Kardashian, vlasnica brenda Skims.

‘Ne može biti kultnije od ovoga’, kratko i jasno je poručeno ispod novih objava na profilu brenda Skims, a na kojima vidimo kako je teklo snimanje s 48-godišnjom Heidi, 40-godišnjom Alessandrom, 48-godišnjim Tyrom te 33-godišnjom Candice.

Zgodna četvorka doslovno je zapalila društvene mreže te ne prestaju hvaliti njihov izgled u ovom pamučnom i udobnom donjem rublju koje istovremeno slavi obline te izgleda elegantno, jednostavno i seksi. I ovoga puta zaštitni znak su nude nijanse rublja, kojima je brend vjeran od samih početaka.

Ne toliko davno u kampanjama Skimsa mogli smo gledati i Kate Moss, inače dugogodišnje zaštitno lice Calvin Klein donjeg rublja.

Izgleda da Kim Kardashian postaje jedan od najpoželjnijih poslodavaca u modnim krugovima. Skims- samo jedna u nizu njezinih tvrtki, procijenjena je u travnju 2021. godine na 1,6 milijardi dolara. Danas pak prema mišljenju Forbesa vrijedi 3,2 milijardi. Cijene nove kolekcije koja nosi naziv ‘Iconic’ kreću se od 210 do 540 kuna.