propast miljenice

Blake Lively sve je krenulo nizbrdo na poslovnom planu: Kaos s Baldonijem pokrenuo je lavinu

23.05.2025 u 05:41

Bionic
Reading

Iako je sanjala o vlastitom beauty brendu te u njega navodno uložila sedam godina rada, Blake Lively kao da je odustala od svojih snova, a neočekivano mala prodaja u Targetu mogla bi se još srozati ako joj Taylor Swift odluči zabiti nož u leđa

Osim glumom, Ryan Reynolds bavi se poduzetništvom i marketingom kao suvlasnik i kreativni direktor u tvrtkama Aviation American Gin, Mint Mobile i Maximum Effort, a suvlasnik je i nogometnog kluba Wrexham AFC te dijela F1 tima Alpine. Međutim njegovoj supruzi ne ide tako dobro...

S obzirom na to da je kosa njezin zaštitni znak, ne čudi da je Blake Lively odlučila lansirati svoj beauty brend, ali možda u najgori mogući čas.

Blake Lively i Ryan Reynolds
  • Blake Lively i Ryan Reynolds
  • Blake Lively i Ryan Reynolds
  • Blake Lively i Ryan Reynolds
  • Blake Lively i Ryan Reynolds
  • Blake Lively i Ryan Reynolds
Blake Lively i Ryan Reynolds Izvor: Profimedia / Autor: Nancy Kaszerman / Zuma Press / Profimedia

Prvi set proizvoda pojavio se u Targetu prošlog kolovoza, baš u vrijeme u kojem je krenula drama s Justinom Baldonijem, a koja je iz dana u dan sve više rušila njezin imidž: počeli su se pojavljivati stari intervjui, poznanici su krenuli otkrivati svoja neugodna iskustva s glumicom, a sve je 'potpalila' Anna Kendrick jer nije skrivala nezadovoljstvo suradnjom s njom na filmu.

I baš sad kad je odlučila lansirati svoj novi proizvod, Baldonijev pravni tim optužio je Lively da je pokušala ucijeniti Taylor Swift, a na površinu je isplivala i priča o tome da je njezin tim isplatio znatne odštete bivšim zaposlenicima ugašenog lifestyle brenda Preserve, i to zbog loših uvjeta rada i toksične radne atmosfere.

Blake Lively
  • Blake Lively
  • Blake Lively
  • Blake Lively
  • Blake Lively
  • Blake Lively
Blake Lively Izvor: Profimedia / Autor: Ulices Ramales / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Može li Taylor Swift uništiti Blake Lively?

S obzirom na to da je Swift jedna od najpraćenijih osoba na društvenim mrežama u svijetu, a ukupno je prati oko 431,7 milijuna ljudi na svim glavnim platformama, te da je čak 10 milijuna ljudi podržalo njezine koncerte tijekom turneje 'Eras', jasno je kakav je utjecaj glazbenice u svijetu.

Njezini obožavatelji nerijetko su joj pokazivali odanost, npr. u borbi protiv slavnih glazbenih producenata, a samo jedan potez glazbenice mogao bi značiti kraj za Lively jer se u sudskom procesu s Baldonijem oslanjala na ugled donedavne prijateljice.

Prema Economic Timesu, Lively je od jeseni 2024. do proljeća 2025. izgubila više od 1,2 milijuna pratitelja na Instagramu, što odgovara periodu od izbijanja javnog sukoba s Baldonijem, a koji je kasnije eskalirao i do prekida prijateljstva sa Swift.

Blake Lively
  • Blake Lively
  • Blake Lively
  • Blake Lively
  • Blake Lively
  • Blake Lively
Blake Lively Izvor: Profimedia / Autor: XNY / StarMax / Profimedia

Zarada koja pada

Kako piše Puck, od brenda se očekivalo da će Targetu priskrbiti ogroman prihod, no očekivanja se nisu ostvarila. Prema podacima, koje donosi Rachel Strugatz, brend popularne glumice zaradio je manje od 6,5 milijuna dolara od studenog do kraja travnja.

U posljednjih mjesec dana tjedna prodaja kreće se između 350.000 i 400.000 dolara, prema YipitDati, a u međuvremenu se brend nije našao ni među 50 najprodavanijih za njegu kose u Targetu. Izvor iz Targeta za Puck je otkrio da se od prvotno očekivanih 100 milijuna dolara zarade sada očekuje tek 15 milijuna.

Podsjetimo, u Targetu se mogu pronaći razni brendovi za njegu kose, među kojima su i LolaVie (Jennifer Aniston) te Laura Polko Los Angeles (Laura Polko).

Međutim ono što razlikuje angažman Aniston korištenje je popularnosti za promociju brenda. Dok ga ona često promovira na društvenim mrežama, Lively se po tom pitanju gotovo i ne oglašava, što mnogima izgleda kao da joj i nije stalo, ali i da je već odustala od tog projekta koji je navodno razvijala sedam godina.