A NIJE TAKO NI SKUPA...

Za ovom su jednostavnom torbom svi poludjeli

18.02.2014 u 11:38

Novi modni hit - torba Petra

Izvor: Sipa Press / Autor: All Access Photo / Splash News

Bionic
Reading

Prvo ju je isfurala kraljica uličnog stila i predvodnica trednova Jessica Alba, nakon toga s njom u ruci se pojavila i Kate Mara, a sada joj nije mogla odoljeti niti slavna Angelina Jolie. Novi trend je neminovno zahvatio svijet slavnih i poznatih i svi su doslovce poludjeli za jednostavnom kožnom torbom Petra čiji dizajn potpisuje modna kuća Everlane, što dokazuje i lista čekanja na kojoj se nalazi već sedam tisuća ljubiteljica mode

Ovoga vikenda u zračnoj luci Heathrow mnogima nije promaknulo kada se pojavila slavna Angelina Jole, a mnogima je za oko zapela torba koju je slavna glumica nosila. To je bio konačni dokaz koji je potvrdio kako je upravo torba Petra modne kuće Everlane trenutno najpoželjniji modni dodatak. Vrlo jednostavnog dizajna i klasičnog stila, ova torba je postala predmet želje svakoga tko voli modu i želi biti u trendu.

Jessica Alba, Olivia Munn, Kate Mara, Jamie King i Mena Suvari samo su neke od slavnih dama koje su svoje skupe dizajnerske torbice zamijenile ovom torbicom, koju osim jednostavnog i praktičnog dizajna u odnosu na brojne dizajnerske torbe krasi i više no pristupačna cijena.

Za razliku od popularnih skupocjenih dizajnerskih torbi koje koštaju nekoliko tisuća dolara, Everlaneova torba Petra prodaje po cijeni od tristotinjak dolara. Dostupna je u tri stila – Magazine (325 dolara, što je oko 1815 kuna), Market (365 dolara, što je oko 2037 kuna) te Portfolio (425 dolara, što je oko 2370 kuna).

Kada je modna kuća Everlane prošle godine prvi put lansirala kožne torbe i otvorila prednarudžbe za torbu Petra u rujnu, više od sedam i pol tisuća ljudi se predbilježilo na listu čekanja. Everlane, kako piše Daily Mail, jednostavno osvaja tržište visokom kvalitetom i pristupačnom cijenom.

Kako navode iz same modne kuće, itekako im laska što su poznate dame prepoznale njihov dizajn, a cilj im je stvarati luksuzne basic modele te ih nuditi po ne previsokim cijenama.

Everlane svoje proizvode prodaje isključivo putem interneta, a popularnost je stekao u studenom 2011. godine jednostavnim pamučnim majicama koje su prodavali za 15 dolara, što je oko 83 kune.

Kako navode iz ove modne kuće, uštedom na isključivoj prodaji putem interneta i neotvaranju dućana omogućuje se jeftinija cijena proizvoda. Glasnogovornik Everlanea za Daily Mail kaže kako pamučne majice proizvode u SAD-u te da njihova proizvodnja košta šest dolara, dok se kožne torbe proizvode u Italiji.