IDA PRESTER

Volim ljude koji se ne boje riskirati, bilo u umjetnosti, komunikaciji ili životu

13.11.2025 u 11:24

Bionic
Reading

Slovenski Portorož krajem mjeseca postat će središte regionalne medijske scene, a ovogodišnje izdanje SEMPL-a drugu godinu zaredom vodi Ida Prester

Sudeći prema najavljenim gostima, ali i omiljenoj voditeljici iz Zagreba, najveća konferencija o medijima na ovim prostorima biti sve samo ne dosadna.

'To vam je živi organizam ideja, inspiracije i dobre atmosfere. Ljudi se stvarno povezuju, dijele iskustva i otvaraju nove suradnje. Sve je nekako iskreno, opušteno, a opet vrlo profesionalno. I uz more! Tko to može nadmašiti? Ovdje možeš biti i duhovit i pametan, možeš voditi ozbiljnu raspravu i istovremeno se smijati s publikom. Nema distance, sve je vrlo živo i ljudsko. To volim', kaže Ida Prester.

Ove godine stižu i prave svjetske face poput Damona Baker i Tamlyn Wright. Damon je renomirani fotograf koji se proslavio intimnim portretima slavnih osoba kao što su Celine Dion, Taylor Swift, Damiano Davida, Sydney Sweeney i Nicole Kidman. Tamlyn je kao producentica i scenografkinja sudjelovala u stvaranju najvećih televizijskih projekata poput Super Bowla, Oscara i Grammyja. Bila je uključena i u turneje svjetskih zvijezda, a Taylor Swift, Katy Perry, Miley Cyrus, Jonas Brothers i Selena Gomez samo su neke od njih.

'Damon Baker je fascinantan, ima tu dramu, sirovost i iskrenost u portretima koja me podsjeća da je ranjivost nova snaga. Volim ljude koji se ne boje riskirati, bilo u umjetnosti, komunikaciji ili životu. Takvi nas pokreću i podsjećaju da granice postoje samo dok ih ne prijeđemo', rekla je Ida.

Inače, panel s Damonom Bakerom vodit će naš voditelj Ivan Vukušić, kojeg ćemo uskoro gledati na HRT-u u novoj sezoni popularnog dječjeg showa The Voice Kids. U Portorož dolaze i naši medijski stručnjaci, a na hrvatskom panelu kojeg će moderirati Edina Pršić Babić, razgovarat će se o tome kako umjetna inteligencija u današnje vrijeme mijenja percepciju medija.

'Bez tehnologije nema vidljivosti, ali isto tako bez kreativnosti nema ni duše. Kad se te dvije sile spoje nastaje magija. Meni je važno da tehnologija služi ideji, a ne obrnuto. Da ljudi osjete emociju, ne samo algoritam. Posebno me zanimaju rasprave o autentičnosti u brendiranju i kako ostati svoj u svijetu u kojem svi pokušavaju biti viralni. To je pitanje i za brendove i za nas pojedince. Kako zadržati integritet dok plivamo u digitalnom oceanu pažnje. I kakvu ulogu u svemu tome ima Ai, naravno', zaključuje popularna voditeljica.