NOVI POČETAK

Velik poslovni zaokret poznate njemačke modne kuće: Mogu li Hugo i Boss biti više cool od Hugo Bossa

27.01.2022 u 21:13

Bionic
Reading

Hugo Boss, njemački brend poznat po elegantnim odijelima koja su obožavali biznismeni s Wall Streeta, okreće se mlađoj populaciji u zanimljivoj kampanji koju predvode zvijezde nove generacije Hailey Bieber, Kendall Jenner, reper Future, K-pop zvijezde i influenceri s TikToka

U sunčanom Milanu prošle jeseni Hugo Boss se na Tjednu mode oprostio od svojih dobro poznatih odijela, što je bila najava nekih drugih vremena za ovu dugovječnu modnu kuću.

Njemački brend, svojedobno omiljena uniforma biznismena koji su sanjali o vrtoglavom usponu, odbacio je jakne i hlače u korist cool odjeće nadahnute bejzbolom.

Manekenka Gigi Hadid tad je otvorila reviju na kojoj je predstavljena suradnja Bossa s Russell Athleticom, dobro poznatim brendom sportske i odjeće za slobodne vrijeme, uz pratnju navijačica i glazbe.

Na tom modnom spektaklu svi pogledi pratili su K-pop zvijezdu Big Matthewa, koji je debitirao kao model, a sve je to bilo pomalo neočekivano za sve one koji su dobro upoznati s imidžem ove modne kuće.

Ispostavilo se da je to bila prva faza, kako tvrtka naziva, velikog rebrandinga koja je ovog tjedna dosegla vrhunac novim oglasnim kampanjama i novim imidžem.

Stari logotip zamijenjen je novom, elegantnijom varijantom, a dramatičan zaokret vidi se i u novoj kolekciji.

  • +4
Hugo and Boss Izvor: Profimedia / Autor: Hugo Boss/MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Sve pršti mladenačkom energijom i uličnom modom 90-ih sa sofisticiranom vibrom: tu su prozračna odijela, prikladna za večeru koliko i ured, te ultra cool komadi za slobodno vrijeme.

Upečatljive reklamne kampanje uključuju između ostalih it manekenke Kendall Jenner i Hailey Bieber, K-pop zvijezde, influencere s TikToka...

U kampanji #BeYourOwnBoss možemo vidjeti boksača Anthonyja Joshuu i repera Futurea, a najveća marketinška aktivnost usredotočit će se na Instagram.

Da, Hugo Boss pokušava se transformirati i postati vrlo cool i za pripadnike generacije Z.

Boss je angažirao i Khabanea (Khaby) Lamea, drugu najpraćeniju osobu na TikToku s više od 130 milijuna obožavatelja, kao dugogodišnjeg ambasadora brenda.

'Vrlo smo brzo vidjeli odaziv koji su naši kupci pokazali na društvenim mrežama. Mlađi kupci bili su oduševljeni Lameom', rekao je novi izvršni direktor Hugo Bossa Daniel Greider.

Kako je dodao, Lame će ove godine kreirati capsule kolekciju za Boss. Od Hugo Bossa to je zbilja neočekivano, priznaje on. 'Zato ga toliko i volimo. Boss, ozbiljan njemački brend, sad iznenađuje cijelu modnu industriju svim ovim inovacijama', rekao je Greider.

Tradicionalna odijela i dalje im se nalaze u prodaji, no dizajnerski timovi Boss i Hugo rade na njihovu moderniziranju - sve je više usredotočeno na udobnost i rastezljive tkanine koje privlače mlađe kupce. Unutar osnovne palete boja, koja uključuje crvenu, bež, crnu i bijelu, materijali otporni na vodu i gužvanje dobivaju prioritet.

'U posljednjih šest do osam godina brend je postao malo... 'prašnjav'. Želim, kako se to kaže, očistiti stvari', rekao je Daniel Greider (58), prošle godine imenovan izvršnim direktorom Hugo Bossa. Grieder je preuzeo Hugo Boss u lipnju 2021. nakon što je više od 20 godina proveo u kompaniji Tommy Hilfiger, a predvodi preobrazbu tvrtke u rasponu od marketinga do dizajna. Ukratko, Boss je za milenijalce, a Hugo za gen Z.

Njemački luksuzni brend Hugo Boss sad gleda u budućnost s radikalnim usmjeravanjem na ciljeve na tržištu za svoja dva brenda, Boss i Hugo. Riječ je o potpunom rebrandingu s novim logotipom: Boss je sada čvrsto usmjeren na milenijalce u dobi od 25 do 40 godina, a Hugo cilja na generaciju Z, mlađu od 25 godina.

Izvršni direktor Grieder planira udvostručiti prodaju tvrtke na četiri milijarde eura do 2025. godine.

'Prije deset do 15 godina Hugo Boss je bio sjeverna zvijezda za mnoge brendove, sa savršenim pozicioniranjem i jakom relevantnošću. U posljednjih šest godina zadržao je svijest o svojoj robnoj marki, ali je izgubio svoju važnost u modnoj industriji. Naslijeđe je sjajno i shvatio sam da je potencijal ovog brenda ogroman, ali moramo ga preoblikovati', poručuje.

Tijekom četvrtog tromjesečja prošle godine prodaja je porasla za 51 posto u odnosu na prethodnu godinu jer su trgovine ponovno otvorene nakon zatvaranja. U preliminarnom priopćenju Boss je izvijestio da je prodaja ostvarila 2,79 milijardi eura za cijelu 2021. godinu, 43 posto više u odnosu na 2020., ali jedan posto manje u odnosu na 2019. Ukupni poslovni rezultati za cijelu godinu očekuju se 10. ožujka.