JULIU MEINL U LOVU NA GUINNESSA

U Zagrebu će se spravljati najveći cappuccino na svijetu

01.09.2012 u 15:49

Bionic
Reading

U svakoj zemlji borba za što bolju poziciju u prodaji kave nije samo stvar prestiža, već i dokaz da ste uspjeli svojim proizvodima osvojiti milijune onih koji svakodnevno uživaju u ispijanju najpopularnijeg pića današnjice. Ni Hrvatska nije izuzetak, jer veliki broj svjetskih brandova pokušava na hrvatskom tržištu pronaći put do vrha i postići standarde bolje od konkurencije

Nema sumnje da je dobra kava danas postala svojevrsni brand, da proizvođači ulaganjem u tehnologiju i razvoj žele izvući najbolje od svojih proizvoda, zadovoljiti ukuse onih koji zapravo donose konačni sud, hoćete li uspjeti ili biti samo jedan u nizu proizvoda koji su se pojavili i nestali zbog svoje prosječnosti. Julius Meinl spada u onu kategoriju proizvođača kave koji se svojom kvalitetom s pravom svrstavaju na vodeća mjesta tržišta kada je kava u pitanju, a 150 godina uspješnog poslovanja, potvrda su uspješnog poslovanja i prihvaćanja novih tržišnih izazova. Koja je tajna uspjeha Julius Meinl kave, kako im je uspjelo da 150 godina uspješno egzistiraju na izrazito zahtjevnom tržištu i koliko su zadovoljni svojim poslovanjem u Hrvatskoj, pokušao je objasniti Luigi Simonetta (generalni direktor / Managing Director Julius Meinl CEE South West).

'Moram biti zadovoljan poslovanjem u Hrvatskoj jer smo od 2006. godine imali impresivni rast kada je tvrtka Bonfanti d.o.o ušla u korporaciji Julius Meinl. Kako to izgleda u brojkama možda će najbolje pokazati podatak da je 2006. godine prihod u Hrvatskoj bio 2 milijuna Eura, da u 2012. će taj prihod iznositi 10 milijuna Eura dok za 2013. godinu planiramo prihode od 12 milijuna Eura. Što je priznajete uistinu veliki i brzi rast. Početkom 2006. godine zauzimali smo 5 posto market share, a u 2013. godini očekujemo udio od 30 posto i s probijenom barijeru od 4.500 aktivni kupaca. Vezano za regiju moram spomenuti da držimo prvu poziciju u ho-re-ci u bivšoj Jugoslaviji na broju jedan smo u Sloveniji i u BiH dok smo u Srbiji na petoj poziciji gdje planiramo veliki rast za cca 8.000 kupaca i preko 20 posto udia na tržište', rekao je Simonetta.

Prema njegovim riječima Julius Meinl je ove godine napravio jedan veliki korak naprijed na tržištu zahvaljujući kupnji tvrtke Kavaimpex iz Boljuna, koja je imala prihode od 3 milijuna Eura i koja je imala u svom portfoliju cca 900 kupaca. 'Želimo vratiti Julius Meinl na poziciju gdje je bio na početku prošlog stoljeća kada je tvrtka bila sinomim za vrhunsku kavu i kada je cijela Hrvatska uživala u proizvodima Julius Meinl. Koliko je Julius Meinl u tom periodu bio jak možda će najbolje pokazati podatak da je do početka drugog svijetskog rata imao više od 30 prodavaonica u Hrvatskoj i to u svakom većem gradu. Moram spomenuti da osim našeg glavnog premium branda Julius Meinl, imamo u portfoliu i vrhunske talijanske brendove kao Cremcaffe', Bonfanti i Caffe del Moro', rekao je Simonetta.

Kao čovjek zadužen za Hrvatsko tržište Simonetta je zadovoljan kako ljudi u Hrvatskoj prihvaćaju Julius Meinl brand te da su prihvatili ispijanje kave na bečki način. Jer kako on smatra kada se pije Julius Meinl kava onda se ne gleda na sat, ljudi su opušteni i uživaju u emocijama koje samo jedna dobra kava vam može dati. 'Ove godine korporacija slavi 150 godina svoga postojanja odnosno 150 godina od kada je Julius Meinl prvi put dobio dozvolu od kralja Franz Josefa da prži i prodaje kavu građanstvu Beča. Proslavili smo to na poseban način i zato pripremili jedan veliki događaj u Beču na trgu Am Graben, ali smo i za Zagreb pripremili poput toga, nešto veliko, obaranje Guinnessovog rekorda u spravljanju najvećeg cappuccina na svijetu. Vjerujem da će tim događajem Julius Meinl pokazati svoju veličinu, ali i važnost svoje pozicije na hrvatskom tržištu', zaključio je Simonetta.