U LOVU NA IMIDŽ

Toyota priprema sportske modele po prihvatljivoj cijeni

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 07.09.2010 12:38
  • Objavljeno 07.09.2010 u 12:38
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

U Toyoti su vrlo ambiciozni po pitanju stvaranja sportskog imidža brenda. Najvećeg proizvođača automobila na svijetu ipak more dva problema – ograničena baza entuzijasta među postojećom klijentelom i nezainteresiranost japanske omladine za automobile

Japan je, nakon SAD-a, drugo najveće Toyotino tržište, pa ne čudi što Toyota svoj plan usvajanja sportskog imidža planira započeti upravo u Zemlji Izlazećeg Sunca. U Toyoti rješenje vide u niskoj cijeni svojih sportskih modela.

'Želimo tržištu ponuditi više zabavnih automobila zbog kojih će ljudi pomisliti da je Toyota interesantna', rekao je za Mainichi Daily News Toyotin potpredsjednik Takeshi Uchiyamada te zaključio, 'rezultati prodaje nam nisu od primarne važnosti.'

Japanski dnevni list prenosi kako će Toyota u proces planiranja proizvoda uključiti svoju novostvorenu diviziju za menadžment sportskih vozila, a prve rezultate suradnje trebali bismo vidjeti već za koju godinu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi