Poznato je da glavni glumci pri izlasku filma dobivaju veliku pažnju kako bi promovirali svoj projekt. U posljednjih nekoliko godina moda je postala nezaobilazno sredstvo promocije, naročito s trendom tzv. metodskog odijevanja
Metodsko odijevanje slavni glumici koriste za utjelovljenje svojih likova i u privatnom životu, kako bi izazvali znatiželju i privukli publiku u kina. No, neki to znaju učiniti bolje od drugih, a Timothée Chalamet trenutno piše službeni priručnik te metode.
U filmu 'Marty Supreme' redatelja Josha Safdieja, Chalamet glumi Martyja Mausera, šampiona u ping-pongu iz 1950-ih čiji je život neprestani kaos. Za tu ulogu potpuno se transformirao: obrijana glava, intenzivan trening i jedinstvena promotivna strategija koja nadmašuje sva očekivanja. Timothée jasno želi samo jedno: da cijeli svijet prati njegov film. I za to koristi dvije moćne oružja iz svijeta filma – modu i društvene mreže.
Sve je počelo prošlog listopada objavom na Instagramu u kojoj pokazuje svoju novu frizuru, ali i ono što će postati kultni predmet – predimenzioniranu tamnoplavu jaknu s natpisom 'Marty Supreme', inspiriranu modom osamdesetih koja je savršeno u trendu danas. Ta jakna ubrzo je izazvala oduševljenje, a pojavila se na poznatim osobama poput Kylie Jenner u Rimu, Kendall Jenner u Dallasu te legendarnom Tomu Bradyju.
Iako nije bila još dostupna za kupovinu, jakna je već postala predmetom želje i povećala je znatiželju oko samog filma, što će vjerojatno utjecati na broj gledatelja.
Dana 20. studenog u New Yorku održano je otvaranje 'Marty Supreme' pop-up trgovine koja je potvrdila ovaj modni fenomen. Red se stvarao još od 14 sati, a Timothée je stigao u 19 sati obučen u ružičasti hoodie s natpisom 'Marty Supreme', traperice i Dior tenisice, okružen ekipom s kacigama koje podsjećaju na ping-pong loptice, kao u promotivnoj video kampanji objavljenoj mjesecima ranije.
U trgovini su se mogli kupiti razni merchandise proizvodi poput vjetrovki, trenerki te privjesaka za ključeve s likom njegovog lika u poznatoj trkačkoj sceni. Ovaj merchandise nije bio samo suvenir, već pravi modni hit.
Timothée nije završio s promocijom. Nedavno je podijelio humorističan video u kojem glumi zvijezdu razmaženog karaktera za lažni marketinški sastanak, predlažući smiješne ideje za promociju. U njemu spominje film 'Barbie' i njezinu ružičastu popularnost te zamišlja narančasti val za 'Marty Supreme'.
Čak zamišlja i zračni brod u narančastoj boji koji će letjeti nebom, što se kasnije i pojavilo u jednoj Instagram video objavi. Hoće li narančasta biti neočekivana boja ove nadolazeće sezone? To ćemo saznati ovog prosinca kada film 'Marty Supreme' krene u kino distribuciju.