KOMERCIJALNO JE BOLJE

Subaru više ne želi neobičan dizajn

14.07.2010 u 10:55

Bionic
Reading

Premda se o ukusima, kažu, ne raspravlja, u Subaruu su itekako svjesni toga da dizajn automobila utječe na prodaju. Proizvođač poznat po neobičnu izgledu svojih automobila, novim je modelima odlučio uploviti u komercijalnije vode

U razgovoru za Autoweek, Subaruov novi glavni dizajner Osamu Namba obećao je odbacivanje luckastog izgleda u korist ispeglanih linija koje bi se trebale svidjeti širem krugu potrošača.

Namba je u Subaruu od 2008, a prve rezultate dizajnerskog zaokreta navodno bismo trebali vidjeti na novoj generaciji Subaru Impreze koja u aktualnoj izvedbi baš i nije naišla na oduševljenje ciljane publike.

Iduća generacija Subaruovih automobila navodno bi trebala nalikovati posljednjim konceptnim modelima, poput Hybrid Tourer Concepta. Japanci su već spremni na negativne komentare najvjernijih fanova, no vjeruju da će im ostati privrženi zbog jedinstvene arhitekture njihovih automobila koje pogoni bokser motor uparen s integralnim pogonom.