Objava modne suradnje dolazi gotovo točno 20 godina nakon što je pokrenuto prvo partnerstvo Stelle McCartney i H&M-a, u studenom 2005. godine
Kolekcija, koja stiže u proljeće 2026., sadržavat će certificirane materijale – od kojih su mnogi reciklirani – te će prikazati primjere alternativa konvencionalnim tkaninama i tekstilima. Izbor također slavi Stellin dizajnerski DNK – s prepoznatljivim stilovima, prepoznatljivim siluetama i kodovima modne kuće inspiriranim različitim razdobljima njezina brenda.
Ovo novo partnerstvo predstavlja promjenu koncepta H&M-ovih dizajnerskih suradnji, proširujući dijalog izvan samog stvaranja kolekcije i stavljajući poseban naglasak na zagovaranje održivosti kroz razgovor, raspravu i djelovanje.
Ključni dio suradnje uključuje osnivanje novog Insights Boarda – inicijative koja okuplja različite glasove i perspektive iz modne industrije, stvarajući prostor za znatiželju i slušanje.
Insights Board ima za cilj pronaći nove načine na koje brendovi i industrija u cjelini mogu poticati i oblikovati promjene, kao i dodatno podizati svijest o dobrobiti životinja te inovacijama koje potiču održiva rješenja. Cilj suradnje – od kolekcije pa sve do Insights Boarda – jest smislen dijalog, izvanredan dizajn i dugoročni utjecaj.
Središnje vjerovanje McCartney i H&M-a jest da održivost mora ostati tema o kojoj modna industrija aktivno govori – na način koji potiče transparentnost, raspravu i, najvažnije, nadu.
'Uzbuđena sam što se ponovno udružujem s H&M-om nakon 20 godina od naše prve suradnje. Redizajniranje komada iz mojeg arhiva vratilo je toliko energije i radosti. Ovo drugo partnerstvo osjećam kao priliku da sagledamo koliko smo napredovali u održivosti, praksama bez okrutnosti i promišljenom dizajnu – i da ostanemo iskreni prema tome koliko nas još posla čeka, zajedno. Oduševljena sam što mi se H&M pridružuje na ovom putu; stvarne promjene događaju se samo kada pritisak dolazi i izvana i iznutra, a ja oduvijek vjerujem u to da industriju treba mijenjati iznutra', kazala je Stella McCartney o novoj suradnji sa švedskim high street divom.
'Stella je istinska inovatorica. Od samog početka mijenjala je modu dizajnom koji je isticao nekonvencionalnu ženstvenost. Ova kolekcija prepuna je nezaobilaznih komada koji odaju počast toj ostavštini. Stellin moralni kompas i njezina neumorna predanost održivim praksama dugo su nam inspiracija u H&M-u, zato nam je čast surađivati s njom na ovako ambicioznom projektu', istaknula je Ann-Sofie Johansson iz H&M-a.
Kolekcija Stella McCartney x H&M bit će dostupna u trgovinama i online u proljeće 2026. godine.