U PARIZU

Stigao je još jedan bizaran modni dodatak; Kim i Balenciaga napravili pravu pomutnju

07.03.2024 u 12:41

Bionic
Reading

Dugogodišnja modna suradnja modne kuće Balenciaga na čelu s Demnom Gvasalijom i Kim Kardashian rezultirala je nizom krajnje bizarnih modnih inovacija koje nisu za svakoga

Na Balenciaginoj reviji u Parizu svi su pogledi pratili Kim Kardashian u upečatljivoj crnoj gotičkoj haljini od čipke, kakve se ne bi posramila ni Morticia Addams!

Riječ je o kreaciji iz kolekcije ove luksuzne modne kuće za jesen-zimu 2024.-2025., s odvažnim gornjim dijelom, dramatičnim lepršavim rukavima i neočekivano otvorenim leđima, a efektan stajling Kim je zaokružila ženstvenom frizurom - visoko podignutim zalizanim repom.

Međutim, iako nije nosila nijedan komad nakita, upečatljiv modni dodatak definitivno je ukrao sve poglede: velika i istaknuta Balenciagina etiketa ostala je visjeti niz njezina leđa!

Iako su neki isprva pomislili da je Kim zaboravila skinuti etiketu, odnosno da je nije uspjela dobro zakamuflirati kako bi je vratila nakon nošenja, dakako riječ je o promišljenom modnom potezu kreativnog Gruzijca i njegova marketinškog tima.

Da se radi o još jednom smišljenom načinu za privlačenje pozornosti, dokaz je i to što su svi modeli na pisti kasnije prošetali upravo s tim oznakama na odjeći - iako se cijene nisu vidjele na etiketama.

Jasno je da Kardashian i Gvasalia jako vole ovakve modne ludorije pa se svi pitaju je li riječ o nekom novom modnom trendu, protuteži sveprisutnom 'tihom luksuzu' ili je to jednostavno još jedan dobar pokušaj podizanja klikova, broja pregleda i burnih rasprava na društvenim mrežama?

Ovo nije prvi put da se Kim Kardashian rado upustila u provokativne marketinške pothvate direktora Balenciage Demne Gvasalije, a koji uvijek izazivaju veliku pozornost u svijetu mode. U prosincu 2023. nosila je papirnatu vrećicu Erewhon x Balenciaga kao torbicu na jesensku modnu reviju brenda 2024. u Los Angelesu. Iako zapravo nije bila u ponudi, brend je uspio prodati višekratnu torbicu iz kolekcije za vrtoglavih 425 dolara.

Kasnije tog mjeseca reality zvijezda i poduzetnica izašla je u Balenciaginim japankama s razdvojenim prstima, a koje podsjećaju na par jednokratnih natikača za pedikuru i prodaju se po suludoj cijeni od 450 dolara. Porculanska šalica za kavu u njezinoj ruci još uvijek je na rasprodaji i košta 'samo' 150 dolara.

Narukvica koja izgleda baš kao selotejp s natpisom Balenciaga još je jedan dobar primjer takvih suludih dodataka koje je lansirala modna kuća, a ovih dana izazvala je buru reakcija na društvenim mrežama. Tu svakako spadaju neobične sunčane naočale, koje su mnoge podsjetile na dio kostima Catwoman (ili Zorroa), kao i krajnje nepraktične sunčane naočale koje izgledaju poput rajfa za kosu.

U ovaj neobičan modni niz uklapa se i stajling Eve Herzigove na pariškom Tjednu mode, a ona je svoj all black outfit nadogradila porculanskom statuom bigla - što definitivno ne možete ne primijetiti.