BIJEG OD KOMECIJALNIH RADIJA

Sonja Šarunić prelazi na Radio Sljeme

  • Autor: Igor Tretinjak
  • Zadnja izmjena 17.09.2010 16:54
  • Objavljeno 17.09.2010 u 16:54
Sonja Šarunić

Sonja Šarunić

Izvor: Pixsell / Autor: Goran Jakus/PIXSELL

Poznata radijska urednica i voditeljica Sonja Šarunić, koja je godinama bila važna karika Radio Antene i Narodnog radija, prelazi na najzagrebačkiji radio – Radio Sljeme

Na Radio Sljemenu Sonja Šarunić će svakodnevno voditi talk show na tragu svojih prepoznatljivih Na kavi sa Sonjom, a koji će se zvati Na Sljemenu sa Sonjom

'Emisija bi trebala ići svakodnevno u terminu povratka s posla, od 16:15 do 17 sati. Shodno terminu, bit će laganog karaktera s podnaslovom Zgode i nezgode, što će biti i tema razgovora s poznatim osobama', rekla nam je Šarunić, dodavši: 'Imam dojam da se urednicima i kolegama na Sljemenu jako svidio koncept.' Razgovor će, na tragu znanih Sljemenskih koncepcija, popunjavati glazbeni evergrini kao idealan predah nakon posla.

Ovo nije prvi Sonjin dodir s najzagrebačkijim radijem. U 'šetnji' mnogim radijskim postajama, od Radija Rijeke preko Drugog programa Radija Zagreb do komercijalnih radija, Sonja je u više navrata bila dio sljemenske ekipe. 'Vezana sam za taj radio i emotivno i nostalgično.'

Razlog prelaska na Sljeme isključivo je koncepcijske prirode. 'Narodni radio se, poput Antene, pretvorio u nešto što ne podržava autorske emisije. Pokušala sam se uklopiti u tu shemu i raditi deset mjeseci kao DJ, no nije me to nikako ispunjavalo. Sve se svodilo na ulijetanje u pauzama glazbe s najavom pjesama i čitanjem prognoze', objasnila je Šarunić.

'Istina je da takva koncepcija diže slušanost, ali ja osobno ne razumijem njezinu svrhu. Svaki medij mora sudjelovati u evoluciji, a takav koncept čini mi se pomalo suprotnim', rekla je Šarunić, dodavši: 'Činjenica je da je publika danas razmažena i lakše joj je slušati samo glazbu bez teksta, no dojma sam da je to prolijevanje vode nizbrdo.'

No Sonja ne žali zbog dugogodišnjeg rada na komercijalnim radijima. 'U ovih 15 godina stekla sam dragocjena iskustva na komercijalnom radiju kako zamotati špinat u puding, koja ću rado primijeniti u javnom mediju.'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi