TO SAMO ONA MOŽE ISFURATI

Severina svojim modnim izdanjem prkosi prometu u metropoli, a najviše pažnje opet privlači njena štikla

  • Autor: V.I.
  • Zadnja izmjena 02.12.2021 19:00
  • Objavljeno 02.12.2021 u 18:59
tportal

Izvor: Pixsell / Autor: Grgo Jelavic/PIXSELL

Dosta je prašine podigla Severinina 'Moja štikla', poskočica s kojom nas je pjevačica 2006. predstavljala na Eurosongu, a nakon 15-ak godina ponovno je Sevkina štikla predmet razgovora na društvenim mrežama

Severina štiklom ponovno privlači pažnju, iako je pjevačica smjelo stala na tramvajske tračnice i s drugim modnim komadima dosta zanimljivih brendova.

Prije svega, tu je Pouch torba s potpisom Bottega Veneta, izrađena njihovom prepoznatljivom intrecciato tehnikom vezenja kože, zahvaljujući kojoj se odnedavno bivši kreativni direktor kuće Daniel Lee okitio nagradama i hvalospjevima.

Ništa manje atraktivna, iako još uvijek ne tako zvučnog imena, tu je i crna haljina s potpisom Nanushke, mađarskog modnog brenda poznatog po veganskim komadima kože.

Sa sjedištem u Budimpešti, Nanushka je prošle godine postala glavna tema razgovora u modnim krugovima. Modni brend je osnovala 2006. godine dizajnerica Sandra Sandor, a veću pažnju svjetske javnosti postiže deset godina kasnije zahvaljujući liniji komada od veganske kože. Od tada ovaj moderan luksuzni brend predstavlja svoje nove kolekcije na njujorškom Tjednu mode, a nose ga i neke od najpopularnijih djevojaka današnjice.

  • +2

Severina

Izvor: Pixsell / Autor: Grgo Jelavic/PIXSELL

Ne znamo je li Severinina šetnja tramvajskom prugom u štiklama pokušaj nove, zeleno orijentirane zagrebačke vlasti za pronalaskom alternative herbicidima na trasama ZET-ovih tramvaja, jer poznato je da trava još nije nikla tamo gdje je stala njena štikla, ali znamo da su Sevkinim pratiteljima štikle najviše upale u oko.

'Vidjeh salonke i priupitah se: 'Tko bi to kupio bona? I evo vidim ih na Sevki koja može sve isfurati da to izgleda vrhunski', napisala je jedna Severinina pratiteljica, a drugu je zanimala etiketa za održavanje.

'Moraš češljat cipele ili nešto drugo?', zanimalo je Severininu obožavateljicu.

Inače, cipele su proizvod talijanskog brenda Marni, svoju punašnost i čupavost mogu zahvaliti janjećem krznu, a cijena im je oko 5,5 tisuća kuna.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!