VOZILI SMO

Renault Captur i Scenic X-Mod u Hrvatskoj

13.05.2013 u 14:46

  • +11

Renault Captur i XMod

Izvor: Promo fotografije / Autor: renault

Bionic
Reading

Tržište crossovera uz ono SUV-ova jedino bilježi značajan rast u inače prilično lošim godinama za automobilske proizvođače. Ne čudi stoga što se sve više proizvođača priklanja trendu izrađivanja ovih vozila, a iznimka nije ni Renault

Francuzi su nam u Umagu predstavili svoje dvije nove prinove, Scenic X-Mod i Captur. X-Mod je zapravo robusnija inačica Scenica. Ovo nije prvi put da Renault oplemenjuje svoj monovolumen - prva meka off-roaderska inačica Scenica zvala se RX-4, potom je uslijedio Conquest te sada i X-Mod.

X-Mod se od standardnog Scenica razlikuje po nešto robusnijem izgledu, 10 mm višem odstojanju podvozja od tla, krovnim nosačima, specijalnim gumama M+S, sustavu Extended grip te sportskim upravljačem iz Lagune Coupe.

Spomenuti sustav Extended grip ne nudi integralni prijenos snage na sva četiri kotača, već modifikacijom reakcija električnog programa stabilnosti automobilu osigurava bolje vozne osobine na zahtjevnim podlogama. X-Mod će se nuditi s istom paletom motora kao Scenic, a osnovni model u najpristupačnijoj izvedbi košta 134.000 kuna.

Captur u Renaultu vide kao spoj triju automobila - Koleosa, Scenica i Clija. Drugim riječima, ovaj bi automobil trebao nuditi najbolje od tri svijeta, robusnost Koleosa, prostranost Scenica i dinamičnost i udobnost Clija. Captur je građen na Cliovoj platformi, dugačak je 4,12, širok 1,77 i visok 1,57 metara te nudi 370 litara prtljažnog prostora koji obaranjem stražnje klupe raste na 1..200 litara.

Captur nudi i 27 litara zapremnine u nizu praktičnih pretinaca u unutrašnjosti, a od dovitljivih rješenja svakako valja spomenuti i presvlake sjedala koje se jednostavno skidaju radi pranja u perilici. Captur dolazi s R-Linkom ili MediaNAV-om, multimedijalno upravljačkim sustavom koji služi i kao putno računalo, a valja spomenuti i mogućnost personalizacije automobila kombinacijama boja iznutra i izvana.

Renaultov kompaktni crossover standardno je opremljen ABS-om, ESP-om, kontrolom trakcije i elektronskom pomoći na usponu, a vozit će na iste motore kao i oni koje možemo naći kod Clia. To znači da će kupci moći birati između 0,9 litrenog benzinca sa 90 i 1.2-litrenog sa 120 KS te 1.4 litrenog dizelaša sa 90 KS. Sljedeće godine Renult planira lansiranje dizelaša Euro 6 sa 110 KS. Slabiji modeli standardno dolaze s ručnim peterostupanjskim mjenjačima, a snažniji su dostupni s automatiziranim mjenjačima s dvije spojke i šest stupnjeva prijenosa.

Osnovni Captur kod nas će koštati 111.900 kuna, a za solidno opremljeni Expression TCe 90 trebat će izdvojiti 119.900 kuna. Na sve modele domaći koncesionar nudi trajni akcijski popust u iznosu od 10.000 kuna.