BEAUTY INDUSTRIJA

Popularni proizvod u krizi: Jesu li cure iz klana Kardashian-Jenner krive za propast maskare?

04.02.2020 u 14:48

Bionic
Reading

Kad je beauty mogulica, 22-godišnja milijarderka Kylie Jenner, najmlađa i najuspješnija članica klana Kardashian-Jenner, pokrenula svoj brend kozmetike Kylie Cosmetics, jedan omiljeni proizvod je nedostajao: nije bilo maskare

Taj omiljeni kozmetički proizvod koji je godinama bio vrlo visoko na ljestvicama popularnosti te ga rado koriste i oni koji ne vole previše make upa na licu, no čini se da polako gubi utrku.

Beauty industrija se mijenja iz temelja pa nekad popularni proizvodi bez kojih nismo mogli zamisliti svoju make up svakodnevicu ustupaju mjesto nekim drugima. Premda se mnogi s time ne bi složili, izgleda da stara dobra maskara polako odlazi u prošlost.

NOVAC IM PADA S NEBA

Najmlađa u klanu Kardashian-Jenner ujedno je najmlađa milijarderka svijeta, a ovoliko su 'teški' ostali članovi obitelji

Pogledaj galeriju

Tome u prilog govori i podatak kako je i Rihannin make brend Fenty, osnovan 2017. u svojoj kolekciji nije imao maskaru koja je tek nedavno dodana u ponudu, a maskaru nema ni brend Lady Gage.

Njujorška vizažistica Randall Mahnke-Tang koja je radila s Arethom Franklin i Hughom Jackmanom, slaže se kako nekad najpopularniji make up proizvod, postaje sve manje bitan dio beauty rituala.

'Maskara nije mrtva, ali da, polako gubi utrku', ističe ona.

Pa koji je to proizvod tako brzo izbacio maskaru iz naših kozmetičkih torbica? Vjerojatno razlog za to je i porast zanimanja za umjetne trepavice čija prodaja bilježi nevjerojatan skok od 82 posto od 2016. godine, objavio je Nielsen.

Naravno, nije stvar da su zaljubljenice u modu odjednom prestale voljeti guste i naglašene trepavice već priželjkuju velike i dramatične trepavice poput Kim Kardashian ili Kylie Jenner koje vole glamurozne umjetne trepavice jer bolje izgledaju na Instagramu.

'Trenutačno su svi opsjednuti umjetnim trepavicama ili ekstenzijama za trepavice koje obožavaju ne samo slavne ljepotice, već i obične 'smrtnice, a možete ih nositi svaki dan', objašnjava Mahnke-Tang dodajući kako se mogu kupiti u svakoj drogeriji za posve prihvatljivu cijenu od manje od 10 dolara (oko 64 kune).

Ugradnja ekstenzija za trepavice ili trajnih trepavica je također u porastu i traju od 4 do 6 tjedana.

'S njima možete plivati ili vježbati bez brige da ćete izgledati poput pande ili da će nestati s trepavica. Doista su vrlo praktične. A kad ih nosite ne treba vam maskara', objašnjava.

Da se nešto događa s popularnosti maskare pokazuje i podatak kako je prodaja maskara pala za 15 posto u odnosu na 2016. godinu.