TKO JE SLJEDEĆI?

Popis je poduži: Influencerice u strahu da će im Asos deaktivirati račune, a razlog nije nimalo bezazlen

15.05.2019 u 21:41

Bionic
Reading

Za ljubitelje mode diljem svijeta upravo je Asos jedna od omiljenih destinacija za online kupovinu. Velika ponuda, brza dostava i besplatni povrat 'kupili' su ljude, no, sada se sve počelo mijenjati. Nakon što su primjetili da velik broj njihovih kupaca naruči robu te je potom nakon nošenja i vrati, odlučili su se za dramatičan korak - deaktivaciju računa

Sve do sada naručivanje s Asosa išlo je bez problema - u bogatoj ponudi odjeće, obuće, modnih dodataka, kozmetike i kućnih potrepština, svatko si je mogao naći ono što mu treba. Uz to, brza dostava i još lakši povrat, koji je iz Hrvatske besplatan i jednostavan, napravio je Asos jednim od najomiljenijih online dućana u cijelom svijetu.

Iako su već godinama na tržištu, tek su se sada odlučili pozabaviti s onim dijelom koji muči većinu prodavača - vraćanjem iznošene robe i davanjem povrata novca za iste. Naime, iz Asosa su primjetili kako se sve više i učestalije vraćaju paketi s odjećom koja je iznošena, prljava i slično. Kupac jednostavno, nakon što se u tome negdje pojavi, jednostavno vrati natrag etiketu i s povratnicom pošalje u njihovo skladište.

Sve to priskrbilo im je nevjerojatne gubitke, koji se godišnje penju do nekoliko desetaka milijardi funti, a kako bi stali na kraj tome, već su prošlog mjeseca najavili kako će deaktivirati račune onih koji učestalo vraćaju stvari. Rečeno - učinjeno. Tim ljudi zadužen je za pronalazak onih koji će dospjeti na crnu listu, a da se sve pokrenulo već je jasno vidljivo na društvenim mrežama gdje je sve više onih koji u šoku prozivaju Asos zbog deaktivacije njihovih računa.

Ipak, kako se čini, na meti nisu samo oni koji redovito vraćaju pakete Asosu, već i oni koji su unatrag dvije godine to napravili, pa bi se moglo reći kako neki 'uzorak' osoba koje dospijevaju na crnu listu još uvijek nisu pronašli, a neki su, barem ako je vjerovati objavama na društvenim mrežama, na nju stigli ni krivi ni dužni.

Već je odavno poznato da YouTube vlogeri i influenceri na društvenim mrežama, a koji čine većinom žene, često naručuju odjeću iz online dućana koje potom, nakon jednog nošenja i snimanja, vraćaju natrag i traže svoje novce natrag. Sve to zapravo čini veliki trošak dućanu, koji po zakonu treba napraviti povrat novca. Upravo zbog njih, Asos se odlučio na ovaj pothvat, pitanje je samo hoće li ih to u konačnici koštati puno više, ukoliko izgube i one kupce koji im donose prihod.