DESETOGODIŠNJI PROJEKT

Pokrenut jedinstveni mrežni priručnik o turističkoj kulturi

09.04.2013 u 09:00

Bionic
Reading

Desetogodišnji projekt podizanja svijesti o hrvatskim kulturno-turističkim i povijesno-zemljopisnim posebnostima obogaćen je pokretanjem jedinstvenoga priručnika i mrežne stranice

Ovogodišnje izdanje obrazovnoga projekta Turistička kultura obogaćeno je novim sadržajima, mrežnom stranicom projekta Turistička kultura i pratećim interaktivnim priručnikom koji su predstavljeni na današnjoj konferenciji za novinare. Riječ je o multimedijskome sadržaju koji će svim zainteresiranima omogućiti preuzimanje brojnih informacija o Hrvatskoj i njezinim turističkim potencijalima, a bit će predstavljeni i radovi učenika hrvatskih osnovnih i srednjih škola te učenika iz dijaspore, sudionika projekta.

'Priručnik Turistička kultura omogućuje korisnicama da upoznaju svoj mjesni, područni i državni identitet, upoznaju i otkriju tuđe identitete i vrijednosti, nauče temeljne pojmove u turizmu, osnove poduzetništva u turizmu i kulturi, dobro ovladaju svojim jezikom i stranim jezicima te pravilima lijepoga ponašanja i turističkoga vođenja te suvremenom tehnologijom', rekla je Nansi Ivanišević, pokretačica projekta i voditeljica Odsjeka za prosvjetu i kulturu pri Uredu državne uprave Splitsko-dalmatinske županije

Mrežna stranica, u okviru koje će se nalaziti priručnik Turistička kultura, zamišljena je kao interaktivni sadržaj turističkoga stvaranja robne marke. Namijenjena je učiteljima u osnovnim školama povezanima s turističkom kulturom te zamišljena kao obrazovno-zabavni izvor podataka za mlade kojemu je cilj da ih pouči o hrvatskim kulturno-turističkim i povijesno-zemljopisnim posebnostima te ponajprije potakne kritičko i kreativno mišljenje.

Projekt Turistička kultura započeo je 2003. zahvaljujući potpori brojnih partnera na čelu s glavnim pokroviteljem Coca-Colom HBC Hrvatska. Ta je tvrtka ujedno financirala stvaranje i oblikovanje suvremenoga tiskanog i mrežnog izdanja priručnika Turistička kultura koristeći se i znanjima svojih mjerodavnih stručnjaka.

'Coca-Cola HBC Hrvatska u svojim društveno odgovornim projektima posebnu pozornost usmjerava stvaranju dugoročnih partnerstva na području razvoja i odgoja mladeži te podržava obrazovne programe kao što je projekt Turistička kultura, koji poseban naglasak stavlja na razvoj mladih i kulturnu baštinu kao prepoznatljivost Republike Hrvatske', izjavila je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu Coca-Cole HBC Hrvatska

Dugoročni su ciljevi projekta Turistička kultura sustavno unapređenje znanja mladih i njihova izobrazba o baštini i turizmu, izgradnja imidža Hrvatske kao turističke zemlje te poticanje uspostave cjelovitoga upravljanje turističkom ponudom i održivim razvojem turizma u Hrvatskoj. Nova mrežna stranica i prateći sadržaji nastojat će poticati radoznalost mladih i pomagati im shvatiti svrhu učenja i aktivnoga istraživanja kako bi postali što bolji predstavnici svoje zemlje.

Podršku projektu iskazale su Anela Borčić, ravnateljica Osnovne škole 'Vis', suvoditeljica projekta, i dr. sc. Lucija Puljak, ravnateljica Osnovne škole 'Pučišća', koje su od početka aktivno uključene u projekt. Na današnjoj svečanosti naglasile su da su mladi najveći kapital za jačanje turističkoga potencijala i iskazale zadovoljstvo da svojim doprinosom mogu dati potporu projektima izobrazbe i razvoja mladeži na temelju obrazovnih programa kao što je Turistička kultura.

Svi zainteresirani mogu preuzeti interaktivni priručnik te saznati više o projektu Turistička kultura na stranicama turisticka-kultura.com