ENVY ROOM

Po ovakvim se mladenkama pamte vjenčanja

28.04.2014 u 11:33

  • +12

eNVy room vjenčanice 2014.

Izvor: Promo fotografije / Autor: Šime Eškinja

Bionic
Reading

Nova kampanja vjenčanica eNVy room inspirirana je Dalmacijom, njenim starim običajima i tradicionalnim vjenčanjem. Serijom crno-bijelih fotografija vodi nas mladi par koji se 'lipo gleda' i čijoj se 'jubavi nije moglo stat na kraj!'

Dalmatinski lokaliteti poput Sv. Filip i Jakova, Biograda na Moru, Vrane i Vranskog jezera dali su idealnu kulisu ovoj priči koja priziva neka minula vremena kada su ljubovale naše prabake i pradjedovi.


Kampanja predstavlja niz novih vjenčanica iz bajkovite eNVy roomove radionice. Profinjena silueta i nenametljivi glamur osnovne su odrednice ove kolekcije. Vjenčanice koje ili prate liniju tijela ili su pak raskošno nabrane u struku izrađene su od najfinijih čipki, tila i svilenog muslina slaveći ženstvenost i senzualnost.

'Misao vodilja bila je predstaviti jednu suvremenu mladenku kroz povijesni okvir dalmatinske tradicije, te kroz priču u čijem su fokusu mladi ljubavnici nekog prošlog vremena. Crno-bijela fotografija akcentirala je povijesni element kampanje, dok je svojevrsna bajkovita sirovost scenografije dodatno naglasila bijele vjenčane haljine', rekli su nam Vjeko i Nikica, dizajneri iz eNVy rooma.

Fotografiju potpisuje Šime Eškinja, šminku M. Dodić, styling L. Krpan, dok su zaštitna lica kampanje M. Kolak i S. Miladinović.