PRVE FOTOGRAFIJE I VIDEO

Ovo su novi BMW M3 i M4. Koji odabrati?

12.12.2013 u 14:08

  • +8

BMW M3 i M4

Izvor: Promo fotografije / Autor: bmw

Bionic
Reading

Oko BMW-a M3 je oduvijek vladala takva gungula da je teško bilo sakriti bilo kakvu informaciju. Bavarcima je to ipak donekle pošlo za rukom

Kao što se očekivalo, M3 i M4 će imati biturbo punjeni redni trolitreni šesterocilindrični motor koji razvija 430 KS od 5.500 o/min do 7.300 o/min i 550 Nm od 1.850 o/min do 5.500 o/min. Snaga će se na stražnje kotače prenositi putem ručnog šesterostupanjskog ili automatiziranog sedmerostupanjskog mjenjača s dvije spojke. Tu i je diferencijal s ograničenim proklizavanjem i potpuno novi ovjes.

Neočekivano je da će M3 i M4 dolaziti s takozvanom funkcijom spaljivanja guma.

Čime?

Zasad ni sami nismo sigurni, no sudeći prema opisu, nova elektronska džidža omogućit će vlasnicima takozvani ‘kontrolirani burnout’, odnosno sporo kretanje automobila uz spaljivanje stražnjih guma i puno dima. Vjerujemo da će se mnogima ovo svidjeti, no nakon umjetno sintetiziranog zvuka motora V8 iz audio sustava u M5, ovo je po našem mišljenju još jedna stepenica niže za veliki ‘M’.

Sprint do stotke traje 4,1 sekundu (4,3 na verziji s ručnim mjenjačem), maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h, a novi M3 i M4 bi navodno trebali trošiti i četvrtinu manje goriva u odnosu na prethodnika - 8,8 litara u kombiniranom ciklusu na stotinu kilometara.

Novi automobili su i 80-ak kilograma lakši, pa tako M4 teži 1.497 kilograma.

Svjetska premijera bavarskog dvojca bit će upriličena na autosalonu u Detroitu početkom iduće godine, a u prodaju kreću na proljeće po zasad nedefiniranim cijenama.

Bolje ih možete proučiti u našoj fotogaleriji i videoisječku koji prilažemo u nastavku, a svakako nam u komentarima recite i koji biste vi odabrali.