U najnovijem, pedesetom po redu istraživanju koje Piper Sandler provodi polugodišnje među tinejdžerima u Sjedinjenim Američkim Državama, Nike je i dalje neprikosnoveni lider kao najpopularniji brend obuće i odjeće
Istraživanje je obuhvatilo preko 10.000 srednjoškolaca, a pokazalo je da Nike dominira u kategorijama obuće i odjeće, potvrđujući svoj status brenda koji tinejdžeri najviše preferiraju.
Slijede ga brendovi poput Hollistera i Brandy Melville kad je riječ o odjeći. Posebno je zanimljivo što je marka On Running pretekla HOKA-u kao omiljenu marku sportske obuće, što ukazuje na pomake u preferencijama među mladima.
Također, Nike je zabilježio stabilizaciju svog udjela u svijesti potrošača, s posebnim rastom među tinejdžerima višeg prihoda, što je prvi takav rast nakon nekoliko godina.
Što se tiče ljepote, iako je ukupna potrošnja na kozmetiku blago opala, 85% tinejdžerki navelo je da ponekad ili svakodnevno koristi šminku, a e.l.f. je ostao najpopularniji kozmetički brend među njima.
Youtube je nadmašen u konzumaciji digitalnih video sadržaja od strane Netflixa, dok je TikTok i dalje najpopularnija društvena mreža s 46% tinejdžera koji ga navode kao omiljenu aplikaciju.
U segmentu hrane, Chick-fil-A ostaje najpopularniji lanac restorana, dok su Dr. Pepper i Coca-Cola na vrhu među omiljenim bezalkoholnim pićima. Također, većina tinejdžera koristi iPhone, a očekuje se da će značajan dio nadograditi na najnoviji model iPhone 17 ove jeseni i zime.