EKOLOŠKI PRIHVATLJIVE

Ove neodoljive torbice apsolutni su hit, a napravljene su od kože kaktusa

04.07.2023 u 16:42

Bionic
Reading

Svega tri godine prisutan na svjetskoj modnoj sceni, brend Santos by Mónica već je postao kultno ime među ljubiteljicama veganskih torbi zahvaljujući hvalospjevima različitih celebova, ali i pojavljivanju u drugoj sezoni reboot serije ‘Tračerica’

Torbice brenda Santos by Mónica, točnije model Pilar stvoren od kože kaktusa, postao je ogroman hit među modnom zajednicom na TikToku. Na omiljenoj društvenoj mreži pripadnika generacije Z pretraživanja brenda Santos by Mónica generirala su više od četiri milijarde pregleda, a hashtag #santosbymonica do danas bilježi gotovo tri milijuna impresija.

Uspjeh torbe od kaktusa uslijedio je nakon niza eksperimenata dizajnerice Mónice Santos na društvenim mrežama, kao i istraživanja i testiranja održivih materijala.

Put ove dizajnerice iz Portorika do viralne senzacije na TikToku započeo je na Institutu Pratt u njujorškom Brooklynu, na kojem je diplomirala industrijski dizajn. Nakon diplome radila je kao dizajnerica torbica za brendove kao što su Coach i Doll's Kill te je počela sanjati o stvaranju brenda torbi koji koristi biomaterijale i spore proizvodne metode.

Radeći na održivom konceptu brenda, Santos je prvo razmišljala o korištenju gljivaste kože, ali, prema njezinim riječima, materijal je koštao previše za mlado dizajnersko ime koje se samo financira. Navedeno ju je potaklo na istraživanje drugih opcija, uključujući kožu od grožđa i ananasa, da bi se naposljetku odlučila za biljni materijal izrađen od nopala, odnosno kaktusa.

Od 2022. Santos objavljuje na TikToku - prvo je objavila video ‘Cactus Leather 101’, a on je imao 31.000 pregleda. U veljači 2023. postavila je kratki video s torbom Dolores, koji je prikupio preko 500.000 pregleda, a u ožujku njezina hobo torba Pilar postala je viralnom na TikToku nakon što je objavila video koji prikazuje sve njezine značajke. Spomenuti video bio je vrhunac višemjesečnog razmišljanja o tome vode li njezini digitalni napori ikamo.

‘Svaki dan objavljivala sam videa, istraživala audiosnimke u trendu i gledala što su drugi ljudi objavljivali taj dan, za što mi je trebalo puno vremena’, kazala je.

Nakon toga je njezin sadržaj na TikToku uzeo maha, uz podršku poznatih tiktokera i kanala, kao što su That Curly Top, Frances Estrada, Sustainable Baddie i Aanne Drinks Matcha, koji su oduševljeno govorili o torbama portorikanske dizajnerice.