UŽITAK I EVOLUCIJA

Otkriveno s kakvim muškarcima žene imaju više orgazama

26.06.2013 u 09:39

Nekim su ženama draži senzibilni muškarci novog doba od čvrstih frajera, no novo istraživanje tvrdi da im takvi seksi tipovi zapravo nedostaju u krevetu. Funkcija orgazma, čini se, nije samo užitak, nego i biranje najboljeg genetskog materijala

Žene imaju više orgazama s muškarcima koje ocjenjuju odvažnijima i dominantnijima. Ne čudi podatak ni da, kad je o vrhuncima riječ, bolje prolaze s muškarcima koji izgledaju - bolje. Otkriva to studija u kojoj su proučavani seksualni odnosi, piše Mail Online te ističe kako žene dožive više orgazama te su u najboljoj fazi za začeće kada imaju odnos s muškarcima koje smatraju zgodnima i dominantnima.

Žene koje svoje partnere smatraju privlačnima vjerojatnije doživljavaju orgazam u isto vrijeme ili neposredno nakon muškaraca, što je optimalno vrijeme za začeće.

U prošlosti se ženski orgazam smatrao biološki beskorisnim, no znanstvenici sa Sveučilišta u Pennsylvaniji tvrde kako njihova otkrića podupiru teoriju o evolucijskoj funkciji ženskih orgazama.

Prethodni su dokazi ukazivali na to da orgazam pomaže da se zadrži sperma poslije seksa te da se tako pomaže začeću. Ovo istraživanje sugerira kako ženski orgazam može biti metoda kojom tijelo bira najbolje gene za rađanje.

U članku objavljenom u časopisu Evolution and Human Behaviour autori zaključuju kako je njihovo istraživanje u skladu s hipotezom da je ženski orgazam mehanizam odabira kvalitetnih gena za potomstvo.

Ako je muškarac osobito privlačan ili muževan, žena će vjerojatnije doživjeti orgazam u isto vrijeme ili neposredno nakon njezina partnera pa time povećati šanse za začeće, pokazuju rezultati studije prema kojoj će žena vjerojatnije zatrudnjeti ako doživi orgazam minutu prije ili 45 minuta nakon što je muškarac ejakulirao.

'Otkrili smo da objektivne mjere poput muške privlačnosti i muževnosti značajno predviđaju ženin orgazam. Raniji orgazmi sugeriraju intenzivnije seksualno uzbuđenje i zaista su povezani s većim seksualnim užitkom', piše u studiji.