Scarlett Johansson privukla je pažnju na posebnoj projekciji svog redateljskog prvijenca, filma ‘Eleanor the Great’, u njujorškom kinu Village East
Johansson je za posebnu projekciju svog redateljskog prvijenca u New Yorku odabrala sofisticirano bijelo odijelo s predimenzioniranim sakoom i širokim hlačama, uz top od čipke, te statement zlatnu ogrlicu s privjescima koja se posebno isticala.
Ogrlica koju je Scarlett Johansson nosila na njujorškoj premijeri 'Eleanor the Great' potpisuje prestižni američki brend David Webb, poznat diljem svijeta po svojim luksuznim, statement komadima izrađenima od plemenitih materijala i upečatljivih dizajnerskih rješenja.
Brend David Webb osnovan je 1948. na Manhattanu u New Yorku, a od samih početaka privlačio je žene iz visokog društva te filmske i modne ikone kao što su Elizabeth Taylor, Jackie Kennedy i Diana Vreeland. David Webb komadi prepoznatljivi su po hrabroj upotrebi boje, velikim proporcijama, bogatim ornamentima te inspiraciji koju crpe iz antičke Grčke, Egipta, Kine i Američkih tradicija, što je jasno vidljivo iz odabira Johansson.
Njezin beauty look zaokružila je raspuštena, blago valovita frizura s visokim razdjeljkom na stranu i diskretan make-up s naglaskom na oči, dok su neutralni tonovi sjajno istaknuli njezinu prirodnu ljepotu.
Johansson tako potvrđuje svoj prepoznatljiv modni potpis – spoj jednostavnosti, bezvremenske profinjenosti i svježeg pristupa modnim odabirima za crveni tepih.
Redateljski prvijenac slavne holivudske plavuše
Scarlett Johansson dosad je bila poznata kao vrhunska glumica, a sada se okušala u ulozi redateljice. Film s njezinim potpisom prati osebujnu i duhovitu 94-godišnjakinju Eleanor Morgenstein (June Squibb) koja nakon gubitka najbolje prijateljice, seli u New York i slučajno završava u grupi za podršku preživjelima holokausta.
Njena benigna laž ih upleće u emotivnu i duhovitu priču o životu, traumi, prijateljstvu i svjetlima novog početka u zreloj dobi.
Johansson je u više intervjua istaknula da se na režiju odlučila zbog snažnog emocionalnog otiska priče, te izražene potrebe za međugeneracijskim dijalogom i prikazima žena treće životne dobi u suvremenoj kinematografiji.
Kritičari posebno ističu životnu izvedbu June Squibb, kao i Johanssoninu suptilnu ruku pri razradi tema tuge, samoće i novog početka.