POPULARNA ESTETIKA

Odijela ovog domaćeg brenda odišu tihim luksuzom

09.05.2023 u 10:38

  • +3

DeLight odijela

Izvor: Promo fotografije / Autor: MATEA SMOLČIĆ SENČAR

Bionic
Reading

Postoje komadi odjeće koji su vječni, koji se prenose s generacije na generaciju i, samim time, postižu nevjerojatnu emocionalnu vrijednost, a upravo takvi klasici već pet godina proizlaze iz radionice hrvatskog brenda DeLight

S novom , crno- bijelom kampanjom, domaći brend odao je svojevrsni 'homage' odijelima radi kojih je stekao popularnost i povjerenje mnogobrojnih žena diljem, ali i van Hrvatske. Odijela ovog brenda nose i mnoge poznate dame, pa čak i prve dame i predsjednice.

Kada je nešto kvalitetno, kada je tkanina vrhunska, a izrada toliko precizna da joj ne nemoguće pronaći manu, tada je finalni proizvod čista perfekcija vrijedna divljenja. Odjevni komadi brenda DeLight laskaju svakoj ženskoj figuri, a svaki od njih dolazi do izražaja svojom lakoćom bezvremenske nosivosti, pogotovo danas u ovom ubrzanom vremenu u kojem se nalazimo.

'DeLight odijela pravi su predstavnik 'tihog luksuza' ('quiet luxury') termina koji se u posljednje vrijeme sve više spominje u modnoj industriji a odnosni se način odijevanja koji suptilno reflektira nečiji 'status' putem izuzetno kvalitetnih (i 'skupih') tkanina, krojeva i načina na koji je komad koji se nosi sašiven (kao antipod brendovima koji taj status prezentiraju upečatljivim logotipovima na svakom komadu odjeće koji dizajniraju). Naše AnnMarie odijelo je jedan od takvih komada, te sam izuzetno ponosan na tu činjenicu, kao i na činjenicu da smo postali prepoznatljivi kao predvodnici 'tihog luksuza' u Hrvatskoj prije nego što je sam termin postao opće prihvaćen i na svjetskoj razini. Neopisiv je osjećaj kada klijentice koje jednom kupe naše odijelo, dolaze po novo i objašnjavaju mi osjećaje koje u njima pobuđuje naše odijelo, kako se osjećaju samouvjereno, moćno i nepobjedivo. To su trenuci u kojima shvaćam da DeLight mora biti još kvalitetniji, a tkanine još trajnije i luksuznije', dodaje Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda.

Ova modna kampanja nije slučajno crno bijela. Ideja je proizašla iz toga da se istakne upravo ta bezvremenska ljepota kojom odišu odijela jer se ista ta ljepota i nalazi u odijevanju uz pomoć prekrasnih vječnih komada koji su prenosivi s koljena na koljeno.

U kampanji se nalaze i neki novi modeli poput odijela Bella - odijelo na jednoredno kopčanja sa naglašenim strukom i predimenzioniranim bokovima; odijelo Oversize - predimenzionirani sako sa širokim nogavicama, te odijelo Maxim - odijelo na jednoredno kopčanje sa hlačama ravnog kroja. Tkanine od kojih su sašivena odijela u kolekciji jesu vuna, svila i kombinacija vune i svile. Boje koje prevladavaju kolekcijom jesu crna, denver plava, zelena, magenta i prljavo bijela; također pinstripe uzorak te grafička tkanja dio su proljetne kolekcije odijela.