POIGRAVANJE MEDIJIMA

Od zločestih Volva ni 'V'

05.03.2010 u 12:30

Bionic
Reading

U ljubavi i oglašavanju očito je sve dozvoljeno. Posljednji marketinški trik izveo je Volvo koji je prije otvaranja ženevskog salona automobila obećavao predstavljanje svojih 'zločestih automobila' da bi nas na Palexpu dočekala, oprostite na izrazu – friška figa

Premda se prije Ženeve podiglo mnogo buke, a čak se i očekivao povratak Volvove sportske R-serije automobila, ondje nas je dočekala tek nova generacija limuzine S60 bez ikakvih sportskih unapređenja.

Putem svojih službenih stranica na Facebooku, švedski proizvođač objasnio je kako 'zločestoća' u njihovoj najavi dolazi od triju inačica luckastih video materijala snimljenih za vrijeme izvođenja testova izbjegavanja losa i slaloma za koje fanovi mogu glasati da bi se odabrao najbolji materijal za novu oglasnu kampanju Volva S60.