ZVJEZDANA BUDUĆNOST

Novi modni brend u rekordnom roku osvojio poznate dame

21.03.2016 u 07:57

  • +9

Slavne dame vole brend Monse

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Bionic
Reading

Iako nema ni godinu dana, modni brend Monse postao je jedan od najtraženijih u nježnoj dobi od svega šest mjeseci. Riječ je o brendu iza kojeg stoje široj javnosti nepoznata, no zato iskusna imena Laura Kim i Fernando Garcia koja su zanat pekla u modnoj kući legende američkog dizajna Oscara de la Rente

Prvu kolekciju Monse je predstavio u rujnu prošle godine na njujorškom tjednu mode, a odmah je bilo jasno da će za modni dvojac Laura Kim i Fernando Garcia dalje sve ići kao podmazano. Bili su im naklonjeni modni kritičari i utjecajni stilisti koji su svoje slavne klijentice odmah odjenuli u njihove najnovije kreacije.

Kad se u vašoj odjeći pojave Sarah Jessica Parker ili pak Amal Clooney što uopće više može poći po zlu. Čini se – ništa! Monse je postao hit među holivudskom klijentelom, a u njemu su viđene mlada zvijezda Selena Gomez koja je transformaciju Disneyjeva imidža odradila uspješno s lakoćom i s vremenom se premetnula u modnu ikonu novog doba; glumice Jaime King te Ruth Wilson i Allison Williams, modna ikona Sienna Miller, Lady Gaga, Jessica Biel i broje druge. Šlag na kraju svakako je bila ovogodišnja dobitnica Oscara Brie Larson koja je svoju toaletu Gucci za Vanity Fair zabavu zamijenila njihovom kreacijom u prljavo roza nijansi i sjajno je isfurala na štikle i udobne starke.

Laura Kim i Fernando Garcia modni su veterani koji su u industriji 12 godina, od čega šest u modnoj kući Oscara de la Rente, u kojoj nisu samo ispekli zanat već i stekli kontakte koji su im pomogli u lansiranju svog brenda.

'Veze koje stekneš radeći za nekoga su važne, tamo zaradiš nečije povjerenje. Ako nema tog povjerenja, nitko neće doći kupiti tvoju kolekciju niti će je nositi slavni, i to bez obzira na to koliko ona dobra bila', kaže Garcia.

Otkako su u listopadu 2014. napustili Oscara de la Rentu, nekoliko mjeseci nakon što je preminuo slavni dizajner, i krenuli u svoj biznis, modni dvojac podijelio je dužnosti, pa se tako Kim fokusirala na razvoj proizvoda i dnevnu odjeću, a Garcia je usredotočen na večernje haljine i odnose s javnošću.

'Ja sam definitivno više sklon ženstvenim kreacijama i detaljima, a Laura, što zvuči zabavno, više voli muževnije stvari. To je jedan jako dobar modni brak, nadopunjujemo se', kaže Garcia i dodaje da kad se ne slažu oko nečega, jednostavno prespavaju i dogovore se sutradan.

No priznaju da ih je najaviše strah da ne razočaraju ljude koji su ih podupirali od prvog dana.

'To su ljudi poput Sarah Rutson, Kate Young, Cristine Ehrlich kao i sve one koji su nam pružali bezrezervnu podršku od samog početka. To su ljudi koje želimo usrećiti i to nam je važnije od hypea koji se stvorio oko našeg brenda, jer to nismo planirali, no u svakom slučaju nam jako laska i nadamo se da će nastaviti', kaže Garcia.

Vrijeme provedeno kod Oscara de la Rente itekako je vidljivo. 'Uvijek nam je govorio da moramo biti otvoreni, a to nam je itekako pomoglo u prvoj sezoni kad smo ljudima pokazivali naše skice i svi su nam iskreno rekli svoje mišljenje', kaže Garcia.