NITKO KAO ZENDAYA

Nova modna ikona niže stajlinge jedan bolji od drugoga, a njezin stilist otkriva kako biraju odjeću

06.03.2024 u 06:18

Bionic
Reading

Možda smo tek zakoračili u novu godinu, no press turneja znanstvenofantastičnog filma 'Dina 2' lako bi mogla ostati najboljim - i najvećim - holivudskim spektaklom godine na crvenom tepihu

Od Mexico Cityja do New Yorka, u posljednja dva mjeseca glavne zvijezde filma 'Dina 2' priuštile su nam nezaboravne modne trenutke na crvenom tepihu, a za one najblistavije pobrinula se Zendaya i samoprozvani 'arhitekt imidža', stilist Law Roach.

Njihova suradnja započela je 2011. godine, kada je bivša Disneyjeva zvijezda imala tek 14 godina i tada je tražila idealnu kombinaciju za premijeru dokumentarca 'Never Say Never' Justina Biebera.

Nekoliko godina kasnije njihov rad rezultirao je Zendayinim dobivanjem titule nove ikone stila i kraljice crvenog tepiha, a Roach je od vlasnika maloga butika u Chicagu postao jednim od najtraženijih i najcjenjenijih stilista u Hollywoodu.

'Voljeli njezina izdanja na crvenom tepihu ili mrzili, cijenimo to što ljudi govore o njima jer svaki modni trenutak koji stvorimo predstavlja neustrašiv izbor i svojevrstan vrhunac karijere', priznao je Roach svojedobno modnoj bibliji.

Za svoju modnu muzu više ne odabire haljine na temelju toga da se postignu bolji modni rezultati od njezinih kolegica na crvenom tepihu, nego po jedinstvenom kriteriju koji se odnosi na to čini li ih ta kreacija sretnima.

Posao stilista slavnih često predstavlja usavršavanje imidža klijenta, no Zendaya je, kako ističe, jedna od rijetkih djevojaka u industriji za koju nikad ne znate što će odjenuti i pritom se uvijek potrudi prirediti iznenađenje.

Za press turneju drugog nastavka znanstvenofantastičnog filma 'Dina', Roach je za svoju muzu osmislio tematsku garderobu izgrađenu na arhitektonskim siluetama i arhivskim komadima.

  • +21
Zendayina izdanja na promo turneji filma 'Dina 2' Izvor: Profimedia / Autor: Victor Chavez / Shutterstock Editorial / Profimedia

'U potpunosti smo usvojili metodično odijevanje i svi stvoreni lookovi na turneji zapravo su ekstenzija filmske kostimografije. Svaki komad na turneji imao je svoju svrhu', istaknuo je, priznavši da je poželio napraviti nešto novo.

'Prije prve press turneje nisam vidio film pa sam osmišljavao stajlinge na temelju dostupnih materijala, no ovoga puta znao sam što trebam tražiti', otkriva za Vogue.

New York je bio zadnja stanica ove promo turneje, a nevjerojatan modni niz na crvenom tepihu Zendaya je zaključila bijelom haljinom dizajnera Stéphanea Rollanda u znaku odvažnog proreza i obruba izrađenog od 3D zlata.

'Ova haljina izgleda kao model koji bi u filmu nosila Gaius Helen Mohiam (Charlotte Rampling). Podsjetila me na njezine kostime', priznaje.

Usmjeravanje znanstvenofantastičnog futurizma na elegantan i avangardan način nešto je čemu su Roach i Zendaya težili tijekom cijele turneje.

Ranije ovog mjeseca rad ovog dvojca postao je viralan kada se na londonskom Leicester Squareu pojavila u robotskom odijelu Thierryja Muglera iz 1995. godine.

'Samo dotaknuti to odijelo bilo je poput sna, a kamoli dobiti odobrenje da ga nosi onako kako ga je nosila. Dizajner Casey Caldwell i njegov tim u Mugleru bili su toliko nevjerojatni i ustrajni u pomaganju da se taj san i ostvari', priznaje Roach.

Naravno, kada je otkrio tako dragocjen komad modne povijesti, morao je pažljivo postupati s njime. 'Odijelo je staro 30 godina i s velikim poštovanjem pristupio sam njegovoj izradi. Jean-Jacques [Urcun], tip koji ga je zapravo izradio s gospodinom Muglerom, bio je u našem timu, pomogavši nam odjenuti Zendayu te večeri.'

Srebrno Muglerovo odijelo, međutim, nije jedini arhivski komad koji je Zendaya nosila na ovoj promo turneji. U Seulu je osvanula u haljini brenda Givenchy iz 1999. godine, nastaloj po modnoj viziji legendarnog Alexandera McQueena.

'U glavi imam mentalni rolodex pa kad smo tražili look za Seul, sjetio sam se te Givenchyjeve haljine i da sam je vidio u butiku Aralda Vintage. Nazvao sam vlasnicu butika i ona je, na moju radost, rekla da je još uvijek ima u ponudi. Poslala ju je u London, gdje smo je prilagodili Zendayinoj figuri pa s njom otputovali u Koreju', otkriva Roach, dodavši da ga je posebno osvojio detalj aplikacija napunjenih tekućinom koja odbija svjetlost, a samim time i bljeskove fotoaparata.

'Kada radimo na osmišljavanju stajlinga, nikada se ne vodimo time što će netko misliti o njima. Vintage komade izvlačimo otkako surađujemo, već 13 godina. U početku je to bilo iz nužde jer joj tada nitko nije želio posuditi odjeću. Tada sam imao vintage trgovinu u Chicagu, tako da su brojni komadi koje je nosila na početku karijere bili s mojih polica', otkriva za Vogue.

'Ako ćemo stvarno razgovarati o održivosti, nošenje nečega što je netko već nosio nekako je najlakši način za to. Lijepa odjeća treba živjeti što više života', mišljenja je Roach te često naglašava da pokušava napraviti što je manje moguće izmjene u originalnom dizajnu odabranih komada iz poštovanja prema integritetu djela i njegovom tvorcu.

'Nikada ne bih uništio kreaciju McQueena, no ne libimo se napraviti manje preinake jer svaki komad kupujemo. Nikada ne posuđujemo odjeću od vlasnika trgovina vintage odjećom i smatramo važnim podržati male obrtnike', zaključuje.