lista najprodavanijih

Ništa nije bilo poželjnije od ovih Birkenstock šlapa: Ovo su najtraženiji modni komadi u 2022. godini

27.12.2022 u 15:27

Bionic
Reading

Godina na zalazu donijela nam je brojne nove, ali na modnu scenu vratila i neke strane trendove. No, što se od svega toga najviše dojmilo kupce? Prema najnovijim podacima Birkenstock sandale, hlače koje izgledaju kao donji dio odijela te kompleti za vježbanje bez šavova bila su tri najtraženija modna artikla tijekom 2022. godine

Više puta se moglo čuti kako nas modni stil itekako definira, a odjećom šaljemo itekako jasno poruku o vlastitim preferencijama i stavovima. Što onda kupovne navike u godini iza nas govore o ljubiteljima mode? Čini se kako su i tijekom 2022. godine mnogi mnogi željeli nastaviti uživati u pandemijskim otkrićima poput udobne obuće, a luksuzna internetska trgovina Yoox izvijestila je da im je najprodavanija cipela u 2022. bila upravo Birkenstockova klompa Boston.

Njemačka brend, osnova 1774. godine, doživio je svojevrstan preporod u posljednje dvije godine. Nekad omiljene cipele zdravstvenih djelatnika danas su omiljene među slavnim osobama i modnom influencerima, a redovima obožavateljima nalaze se i Kendall Jenner, Gigi Hadid i Sienna Miller.

NA ULICAMA NEW YORKA

Gigi Hadid spojila najpoželjnije komade sezone: Hit hlače i kultne natikače za stajling bez greške

Pogledaj galeriju

S početnom cijenom od oko 100 eura, prema navodima internetske modne tražilica Lyst, pretraživanja za klompama Boston povećala su za 593 post u prvih šest mjeseci 2022. UZ to, ovo je peti put u dvije godine da se ovaj model cipela pojavljuje na Lyst Indexu. Model Boston klompi izrađen od tamno-smeđe brušene kože daleko je najpopularniji te je bio neprestano rasprodan, a modeli su se nerijetko nuđeni za dvostruko veću cijenu od izvorne na platformama za preprodaju.

U međuvremenu, i Office i Amazon Fashion Europe prijavili su Crocs kao najprodavaniji model cipela. U Officeu su se najbolje pokazale crne Crocsice s podstavom od umjetnog krzna. Kao i Birkenstock, i Crocs je prije bio popularan među bolničkim i ugostiteljskim radnicima. Osnovan 2002. godine, brend je uživao rasti popularnosti i zanimanje kupaca tijekom pandemije. Bili su drugi najbrže rastući brend u 2022., a podržavali su ga svi, od Stormzyja do Davida Hockneyja.

Udobnost je također bila u trendu u Primarku. Tako su se dva artikla dnevne, ležerne odjeće pojavila u top tri proizvoda. Pojačana prodaja Snuddieja, artikla s podstavom od flisa, koji Primark opisuje kao 'oversized udobnu majicu s kapuljačom koja dolazi s pokrivačem', odnosno majica-dekice, možda odražava zabrinutost potrošača oko rastućih cijena energenata.

No, uz taj nosivi, topli pokrivač, Primark bilježi i rastuću potražnju za sportskim kompletima bez šavova, koji sadrže kratke majice, kratke hlače i tajice, I vrlo su slični Skims-u - vrlo traženom brendu koji je osnovala Kim Kardashian. Za usporedbu, cijene u Primarka kreću se 3,95 eura za crop top, dok je za sličan artikl u Skimsu potrebno izdvojiti oko 45 eura. No, s druge strane, povećan potražnja za poslovnom odjećom označava povratak zaposlenika u urede, piše The Guardian.

SLAVNA PLAVUŠA

Biste li nosili ove neobične 'crocsice' na petu: Bizaran modni trend osvojio i Pamelu Anderson

Pogledaj galeriju

No, tu se zamjećuje mješoviti pristup odijevanju za posao, što je možda odražava hibridnu radnu situaciju. Tako su se odjevni komadi koji se mogu jednako dobro nositi u uredu, a zatim ležernije stilizirati za rad od kuće ili za vikende, pokazali vrlo popularnima. Upravo su ovaj tip odjeće i M&S i John Lewis prijavili kao vrlo traženu u svojim kategorijama odjeće.

M&S je prodao više od 400 tisuća svojih višeslojnih haljina, čije se cijene kreću od 28 do 50 eura te su dostupne u različitim bojama i printevima. S okruglim izrezom i padajućim krojem koji seže do sredine potkoljenica, na internetskoj stranici brenda prikazane su kao vrlo lako nosive u kombinaciji sa elegantnim čizmama, sandalama na petu, ali i ležernim tenisicama.

Arhivska haljina Johna Lewisa s cvjetnim printom bila je bestseler u zelenoj boji. Od tada se taj model ponavlja u ružičastoj boji. U isto vrijeme Jigsaw je izvijestio o snažno povećanoj prodaji odijela, a posebno su bila tražena ona u magenta boji te model baršunastog dvodijelnog odijela. Ovaj trend potvrđuje I crni baršunasti sako s jednorednim kopčanjem koji je bio među tri najprodavanija Reissova proizvoda.

'Zbog troškova života ljudi ne žele trošiti novac na ležerne komade. Žele investicijske komade i stvari koje mogu nositi sezonama, a u kojima se dobro osjećaju,' rekla je kreativna direktorica Jigsawa, Jo Sykes. Njihov magenta odijelo obrubljeno satenom prvi put se pojavio u trgovinama u studenom 2022., a taj je komad rasprodan u manje od četiri sata. Ljetos ga je željno čekalo više od 1600 ljudi da stigne u ponudu. Jo Sykes navodi kako u Jigsawu bilježe prodaju krojenih modela koja je porasla za 30 posto u odnosu na prethodnu godinu, a da su ti komadi nadmašili prodajom klasična odijela. 'Jasno je uočljiv jak trend nošenja statement odijela, od jutra do mraka. Uz to, kupci nerijetko zasebni sparuju gornje i donje dijelove.

Google je izvijestio kako su pretraživanja za 'hlače sa širokim nogavicama' dosegla najvišu zabilježenu razinu u 2022. To se odražava i kod M&S-a koji prodao više od 190 tisuća svoje verzije s bočnim prugama.

Kao najprodavanije traperice u luksuznoj internetskoj trgovini Net-a-Porteru pokazale su se one s visokom strukom i ravno krojenih nogavica. Modeli brendova kao što su Khaite, Citizens of Humanity i Agolde nalaze se među prvih pet.

Gležnjače s patentnim zatvaračem iz Rowa bile su najprodavanije i na Net-a-Porteru i na Matches Fashionu. Kožne čizme s robusnim gumenim potplatom koje su se prvi put pojavile na pisti prilikom predstavljanja kolekcije za jesen/zimu 2019. redovito se mogu vidjeti na zvijezdama street stylea.

Na jeftinijem kraju ljestvice, par Chelsea čizama s istaknutim potplatom koji se prodaje po cijeni od 100 erua pojavio se među najprodavanijim proizvodima u Officeu, dok je Clarks izvijestio kako je samo u studenom prodao više od tisuću pari svojih Chelsea čizama Aprilia u crnoj boji. A također su vrlo popularne bile njihove Rixle čizme na vezanje.

Što se tiče tenisica, različiti trgovci prijavili su Converse, New Balance i Veja kao najprodavanije brendove.

Po pitanu torbi, došlo je do povratka stilova za nošenje na ramenu, a Net-a-Porter i MatchesFashion navode torbu Loewe Puzzle kao jednu od najtraženijih. Kod Johna Lewisa, Longchamp Le Pliage bio je najprodavaniji model. Prodavači smatraju kako videi raspakiravanja koje objavljuju pripadnici generacije Z na TikToku I taj hashtag ima više od 7 milijuna pregleda, snažno utječu na rast interesa za brend francuskog naslijeđa.

  • +16
Loewe kolekcija jesen/zima 2022. Izvor: Profimedia / Autor: - / Shutterstock Editorial / Profimedia