skup predmet žudnje

Modni svijet je izgubio kompas kada su u pitanju tenisice - postale su novi statusni simbol

  • Autor: I. But.
  • Zadnja izmjena 05.05.2019 16:05
  • Objavljeno 05.05.2019 u 16:06
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Tportal montaža

Kada su glavnu urednicu modne biblije Voguea, Annu Wintour, u siječnju upitali kojem modnom komadu predviđa veliki uspjeh u 2019. godini, slavna urednica bez razmišljanja je odgovorila: 'Tenisice, i još tenisica.' I dok su donedavno skupocjene torbice predstavljale statusni simbol, u posljednje vrijeme primjećujemo nagli obrat na modnoj sceni. Ovu su ulogu preuzele dizajnerske tenisice, za kojima glavu gube žene diljem svijeta - unatoč paprenim cijenama

Dati 500 eura, koliko iznosi minimalac u Hrvatskoj, mnogima ne predstavlja problem kada su dizajnerske tenisice u igri. Kartice se peglaju i do 24 rate, a umjesto čašćenja večerom ili odlaska na putovanje, mnogi bi radije odabrali potrošiti novac na trendi sportsku obuću s natpisom nekog od vodećih modnih brendova.

Sasvim je jasno da je svijet izgubio kompas kada su u pitanju tenisice koje ove godine slove kao ultimativni hit sezone.

Dizajnerske tenisice postale su statusni simbol, a za njima ne gube glavu samo žene, već i sve više muškaraca koji paze na izgled i prate modne trendove. Više nisu in one bijele, već bijele s potpisom brendova Golden Goose, Valentino ili Gucci.

Modne blogerice diljem svijeta, kojima je posao odijevati se u skladu s trendovima i reklamirati svoj stil na društvenim mrežama, potpuno su poludjele za brendiranim tenisicama, među kojima prednjače redom skupocjeni brendovi poput Balenciage, Guccija, Louis Vuittona, Fendija i Alexander McQueena.

Upravo su modne blogerice i slavne trendseterice koje predstavljaju modne uzore dodatan razlog zbog kojeg zaljubljenice u modu gube glavu za skupocjenim tenisicama koje si mnoge od njih ne mogu priuštiti.

  • +29
  • +26

Skupe tenisice

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Pomama za ovim statusnim simbolom otišla je toliko daleko da je nadmetanje između toga tko će imati skuplji par tenisica sve prisutnije i među srednjoškolcima. Business Insider nedavno je objavio članak u kojem navodi kako u američkim školama vlada društvena podjela zasnovana na tome koje tenisice koji učenik nosi, a nažalost, nije puno drugačije ni u našim gimnazijama.

Među najpopularnijim dizajnerskim tenisicama trenutno su modeli s potpisom talijanskog brenda Golden Goose, čija cijena varira između 445 i 1700 dolara, a koje su postale sinonim za prestiž i ulaznica za bolji položaj u društvu.

Sve više zaljubljenika u modu gleda na dizajnerske tenisice kao na investiciju, no postavlja se pitanje - je li suludo davati toliku svotu novca za obuću koja će nam, budimo realni, potrajati možda dvije sezone? Dok razmišljamo o tome, ljubitelji tenisica diljem svijeta troše vrtoglave iznose kako bi u svoj ormar pospremili omiljeni dizajnerski par.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!