BLAZY BRILJIRAO

Modna revija o kojoj se najviše govori: Ovom kolekcijom započela je nova era Chanela

07.10.2025 u 08:28

  • +11

Chanel SS26

Izvor: EPA / Autor: YOAN VALAT

Bionic
Reading

Za svoju prvu kolekciju kao kreativni direktor Chanela, Matthieu Blazy impresionirao je okupljeno mnoštvo transformirajući Grand Palais u pravi kozmos

Pod impozantnim staklenim svodom stvoren je interstelarni san – s prikazom zelene planete, vatre i Zemlje kao da je ovješen u prostoru. Ovaj dekor bio je hommage futurističkoj viziji Karla Lagerfelda, legendarnog dizajnera koji je često mijenjao izgled povijesnog prostora, ali i osobnoj inspiraciji Blazyja, koji je svoju završnu kolekciju na La Cambreu posvetio francuskoj astronautkinji Claudie Haigneré.

U toj Chanelovoj galaksiji, spoju poštovanja prošlosti i budućnosti, prošetale su slavne osobe prije samog modnog showa.

Zaštitna lica Chanela – Nicole Kidman s dvije kćeri, Marion Cotillard, Vanessa Paradis s Lily-Rose Depp, Penélope Cruz, Margot Robbie – svi su bili prisutni, kao i Charlotte Casiraghi te novi član Chanelove obitelji, Pedro Pascal, koji je sa zadovoljstvom prihvatio ulogu ambasadora.

Blazy udahnuo novi život u Chanel

Iako su neki očekivali radikalne promjene u Chanelovom stilu pod Blazyjevim vodstvom, on je pokazao drugi pristup – duboko poštovanje povijesti i naslijeđa brenda, ali s nježnim udahom nove vizije. Umjesto da ruši temelje, Blazy je udahnuo novi život u rukotvorstvo, precizno izrađene tkanine i krojeve s milimetarskom točnošću. Njegova modernost ne viče, već se pojavljuje u detaljima, stvarajući modu koja slavi aktivnu, slobodnu i slojevitu ženu, u skladu s duhom Gabrielle Chanel, ali prilagođenu suvremenom dobu.

Na ovom galaktičkom mramornom podu oživjele su siluete Chanela. Kultni kostim od tvida dobio je suvremeni preobražaj – suknje su niske s finim kožnim remenjem i sezonskim prorezima koji zavodljivo otkrivaju nogu. Tweed se igra vlastitim pravilima, svojim kariranim uzorcima koji ponekad izblijede poput prozirnog tiska. Svilene midi haljine lagano klize tijelom, naglašene bicolor kamelijama, simbolom kuće Chanel, reinterpretiranim kao cvjetni nakit.

Najizraženiji je Blazyjev rad na detaljima – završna obrada postaje prava ukrasna umjetnost: kontrastno perje, rese od istanjene mreže, šljokice poput zvjezdanog praha, gumbi od poludragog vulkanskog kamena i kamelije uvezene na rubovima. Svaki šav djeluje kao čin ljubavi prema materijalu.

Naslijeđe Chanela poštovano je, ali i nadahnuto Blazyjevom kreativnošću i preciznošću.

Među omiljenim detaljima su široke bijele košulje koje padaju savršeno preko dugih suknji sa dvostrukim slojem i vlakom, cvjetni vez nalik tisku, raštrkani po prozirnim mrežastim gornjim dijelovima ili dugim haljinama koje prate liniju tijela prije dubokog dekoltea.

Materijal tvida ukrašen je raskošnim resama, pružajući bogatu teksturu suknjama, kompletima i kratkim jaknama. Poseban je završni komad – duga suknja s više šarenih perja, kombinirana s opuštenom satenskom majicom, stvarajući kontrast koji ostavlja bez daha.