U MINI HALJINI

Maja Šuput zaokružila stajling chic torbicom za kojom luduju trendseterice

08.12.2023 u 13:50

Bionic
Reading

Glazbenica i poduzetnica Maja Šuput itekako zna kako privući poglede, pa je i na otvorenju preuređenog prodajnog mjesta Swarovski Wonderluxe u zagrebačkoj Areni bila među najzapaženijim uzvanicima

Kao i obično, plavokosa Zagrepčanka se itekako potrudila oko svog stajlinga pa se odlučila za modni klasik - all black look.

Kombinirala je asimetričnu mini haljinu, koja joj je otkrila rame, s gležnjačama na petu i gustim crnim čarapama, a ovu je zanimljivu kombinaciju upotpunila pomno odabranim detaljima.

Stajling je podignula kultnim modelom Hourglass modne kuće Balenciaga, dobro poznatim zaljubljenicama u modu jer je s vremenom postao modni klasik, a tu torbu vole i brojne trendseterice, poput Kim Kardashian, Tracee Ellis Ross, Hailey Bieber i Miley Cyrus.

Na modnu scenu lansirana je u kolekciji za jesen i zimu 2019./2020., a posebnu pažnju privukla je nakon što se pojavila u seriji 'I tek tako', u kojoj je Sarah Jessica Parker (Carrie Bradshaw) nosila model Gucci x Balenciaga.

uvijek plijeni pažnju

Poput Marilyn Monroe: Maja Šuput privlačila poglede u bijeloj koktel-haljini, a nije se odvajala od supruga Nenada

Pogledaj galeriju

Zlatna statement ogrlica, naušnice i, pomalo neočekivano, francuska kapa upotpunili su ovo Majino modno izdanje.

Osim nje, ovo događanje nisu propustili ni Renata Sopek, Lana Gojak, Marina Matić, Marko Grubnić, Petra Maroje i mnogi drugi. Preuređeno prodajno mjesto Swarovski Wonderluxe mami estetikom i predivnim komadima nakita, a svaki detalj interijera pomno je promišljen. Vizija kreativne direktorice Giovanne Engelbert oživjela je u novom konceptu prodajnih mjesta, uz poseban pristup bojama, veličinama i uređenju.

Obitelj Swarovski, još od pokretanja poslovanja, svojim kupcima nudi jedinstvene komade nakita koji pričaju posebnu priču. Posebne tehnike rezanja kristala i njihovog oblikovanja koriste se za naglašavanje sjaja i stvaranja izuzetne profinjenosti. Na ovaj način svaki komad nakita koji dođe u prodavaonice je poseban i osobi koja ga nosi daje dodatnu dozu unikatnosti i luksuza.