30 godina postojanja

Kućni sajam – event zahvale i inspiracija za budućnost

26.10.2021 u 11:38

Bionic
Reading

Kad neprestano ispitujete tržište, kroz razne upitnike tražite povratnu informaciju od kupaca i njihove želje pretačete u procese razvoja proizvoda, onda ni ne čudi da opstajete desetljećima.

Upravo je to dio filozofije brenda Hespo, koji ove godine slavi 30 godina postojanja. Tim su povodom u zagrebačkom Plaza Event Centru nedavno okupili sve svoje poslovne partnere na dvodnevnom Kućnom sajmu. Bila je to prilika za poslovni networking, ali i za 'testiranje' zadovoljstva njihovih partnera trenutačnim asortimanom, kao i prilika da iz prve ruke čuju što još tržište treba u tom segmentu. Tvrtka Hilding Anders, koja pod svojim krovom njeguje Hespo brand poslovnim je partnerima predstavila i nove proizvode nastale u Odjelu razvoja novih proizvoda.

Kroz tri desetljeća uspješnog poslovanja Hespo proizvodi u naše su domove dolazili preko partnera poput Jyska, Lesnine, Harvey Normana, Conforame, Pevexa i mnogih drugih manjih kupaca – svima njima tvrtka Hilding Anders ovim se eventom željela zahvaliti. No, istodobno, željeli su čuti i što kupci žele, a sve kako bi definirali budući smjer poslovanja i novitete koji će izaći iz Hespova proizvodnog pogona u Prelogu. Naime, upravo tamo proizvodni je centar za čitavu jugoistočnu Europu, gdje radi gotovo 700 ljudi, a odakle svake godine izađe 200 tisuća madraca, 140 tisuća podnica, na tisuće najudobnijih kreveta i drugog spavaćeg asortimana.

'Velik dio biznisa koji radimo unutar Hilding Andersa odnosi se na naše veleprodajne partnere. Hespo je išao jednom obrnutom logikom od Perfecta Dreams branda: najprije smo imali naše partnere s kojima smo razvijali brend, koji su nas dostojno zastupali na tržištu, a tek unazad dvije godine došli smo do točke kad smo odlučili da trebamo imati i vlastite dućane. Osim velikih kupaca, poput Jyska, Lesnine, Harvey Normana, Conforama, Pevexa..., moram napomenuti kako su naši vjerni pratitelji i naši manji kupci, takozvani 'independenti', koji su odnjegovali brand od 1990-ih i zastupali nas praktički na svakoj točki unutar Hrvatske. Neki od tih kupaca postali su naše franšize, znači da i dalje s nama grade naš brand', poručila je Renata Potočnik, direktorica veleprodaje u tvrtki Hilding Anders.