LINIJA ZA NJEGU KOSE

Jennifer Aniston lansirala svoj beauty brend LolaVie: 'Stvoren za zdravu kosu oko čijeg se izgleda ne treba puno truditi'

  • Autor: V.I.
  • Zadnja izmjena 15.09.2021 14:06
  • Objavljeno 09.09.2021 u 18:40
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Emma Summerton/LolaVie/MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Debitantski beauty brend glumice Jennifer Aniston, nazvan LolaVie, službeno je lansiran u SAD-u. U objavi na Instagramu navodi se kako je linija za njegu kose stvorena za zdravu kosu oko čijeg se izgleda ne treba puno truditi

Na svojoj osobnoj Instagram stranici Aniston objašnjava kako je upravo lansirani brend plod ljubavi.

'Ovaj je projekt dugo u pripremi i jako sam uzbuđena što vam ga konačno mogu predstaviti. Toliko truda našeg nevjerojatnog tima uloženo je u izradu ove linije – i zaista smo ponosni što možemo reći da je napravljen bez svih loših stvari... mi smo bez parabena, bez silikona, bez sulfata, bez glutena, veganski... naravno, bez okrutnosti, jer volimo svoje životinje', objavila je Aniston.

Debitantski proizvod The Glossing Detangler namijenjen je raspetljavanju, grundiranju, zaštiti kose, koju će također zagladiti i dati joj dodatni sjaj. Jednobojno pakiranje odražava elegantnu minimalističku estetiku brenda na cijeloj web stranici i na Instagramu.

Proizvod je, kako se čini, trenutno dostupan samo u SAD-u, ali s velikom potražnjom iskazanom na društvenim mrežama, nema sumnje da je u planu i izvoz.

Zvijezda 'Prijatelja' s obožavateljima je nedavno podijelila svoje fotografije sa snimanja uz koje je znakovito napisala 'nešto dolazi' i tagirala zaštitni znak LolaVie, čime je sugerirala da će predstaviti svoju liniju kozmetičkih proizvoda.

Jennifer Aniston lansirala beauty brend LolaVie

Izvor: Profimedia / Autor: Emma Summerton/LolaVie/MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Aniston je ovim imenom nazvala parfem kojega je lansirala 2010. godine, a za LA Times je o izboru imena tada rekla: 'To je duga priča i iskreno, previše osobna za otkriti, ali ima poseban značaj'.

Glumica svoju rutinu njege kože i zdrave navike često dijeli, a suosnivačica je i vlastitog brenda za njegu kose Living Proof, kojega je lansirala 2012. godine i kasnije prodala kozmetičkom divu Unileveru.

  • +16
  • +13

Jennifer Aniston

Izvor: EPA / Autor: NINA PROMMER

Osim toga, ima titulu galvnog kreativnog službenika u Vital Proteins, a zaštitno je lice linije za njegu kože Aveeno od 2013. godine.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!