BEZ PUNO ODRICANJA

Je li ovo najbolji plan za održavanje vitke linije?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 16.05.2012 11:54
  • Objavljeno 16.05.2012 u 10:22
dijeta mršavljenje višak kilorgarama žena

dijeta mršavljenje višak kilorgarama žena

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Znanstvenici su zaključili da je nakon dijete dovoljno dnevno unijeti 300 kalorija manje u organizam kako bi se spriječio poznati jo-jo efekt

Samo rijetki sretnici uspijevaju održati liniju nakon dijete, a znanstvenici su otkrili koji je najučinkovitiji način da se kilogrami ne vrate. Naime, nakon dijete dovoljno je unositi 300 kalorija manje da bi se postignuta težina održala.

U tih 300 kalorija ulazi manji slatkiš za kojim često posežemo nakon dijete jer smo se za vrijeme mršavljenja odrekli takvih zadovoljstava.

Kad se te kalorije zbroje u tjedan dana, Daily Mail piše da je to količina 15 limenki cole ili 17 komadića tosta s maslacem.

Do ovog izračuna došao je profesor Michael Rosenbaum s njujorškog Sveučilišta Columbia koji je pratio ljude na dijeti nekoliko godina. U svrhu istraživanja muškarci i žene zaprimljeni su u bolnicu gdje su bili na strogoj dijeti s ciljem da izgube 10 posto svoje težine. Nakon postignutog cilja, trebali su zadržati novu kilažu.

Studija je pokazala da su za vraćanje kilograma zaslužni i mišići u tijelu. Kod osoba koje mršave, mišići koriste manje kalorija nego kod osoba iste težine koje nisu na dijeti. Promjene u hormonima, metabolizam i apetit također igraju ulogu.

Profesor Rosenbaum također je zaključio da su nakon dijete područja u mozgu koja doživljavaju hranu kao nagradu više aktivna, a ona koja stvaraju osjećaj ograničenja djeluju slabije. Tako osobe koje su smršavjele jedu više iako to tako ne doživljavaju. Stoga bi nakon dijete dugoročno trebalo primijeniti pravilo sa 300 kalorija manje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi