RAZMIŠLJAJ POZITIVNO!

Izbaci negativne misli u četiri koraka

  • Autor: N. LJ. J
  • Zadnja izmjena 27.10.2009 10:20
  • Objavljeno 27.10.2009 u 10:20
problematični tinejdžeri

problematični tinejdžeri

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Ova rečenica nas muči često u životu. To može biti neki problem vezan uz školu, dečka/curu, školske brige, roditeljske razmirice ili slično. Ipak, od prevelike brige zaboli nas glava i na kraju od svog tog razmišljanja ne bude nikakve koristi

Misli koje ne možemo kontrolirati mogu postati zaista frustrirajuće. Zaboga, kad je već toliko vanjskih stvari koje ne možemo kontrolirati, barem bismo svoje misli trebali povući na pravi kolosijek, zar ne?

KORAK PRVI

Dobrobiti meditacije

Osiguraj si 15 minuta tišine. Zažmiri. Neka sve oko tebe postane nevažno. Potom umiri misli. Ne daj da lete poput nemirnih ptica, već ih umiri i vodi prema cilju koji želiš. Misli o cvjetnoj livadi, zelenoj šumi, svom kućnom ljubimcu, bilo čemu što te umiruje. Ali bitno je da držiš tu misao i ne daš drugim mislima da upadaju. U početku će ovo biti teže, ali s vježbom ćeš uvidjeti da se misli zaista mogu kontrolirati.

KORAK DRUGI

Zamišljaj ciljeve

Nakon što si misli umirio/la, okreni ih k svojim ciljevima. Jedva čekaš da završi školski tjedan i raduješ se vikendu? Ili za mjesec dana idete u vikendicu i tome se jako veseliš? Što god bilo tvoj cilj, zamisli ga, veseli mu se, fokusiraj se na lijepe stvari. Vidjet ćeš, odmah ćeš se osjećati bolje!

KORAK TREĆI

Vježbaj koncentraciju

Koncentriraj se na nešto – to može biti zvuk, slika, vlastito disanje ili riječ ili kratka rečenica koju stalno ponavljaš. Ako si u pokretu i teško ti se usredotočiti na nešto iz glave, pokušaj se koncentrirati na svijet oko sebe – gledaj što ljudi rade, prati liniju drveća ili linije na cesti dok ideš kući. Sve ovo će ti pomoći da ojačaš soju koncentraciju, a k tome ti neće dolaziti neželjene misli.

KORAK ČETVRTI

Problem sagledan hladne glave

Na kraju umirivanja misli, vrati se na početak, odnosno na svoj problem. Pokušaj ga sagledati hladne glave, a to bi ti trebalo biti lakše ako si uspio smiriti misli. Sjeti se što je uzrokovalo problem i kako je on na tebe djelovalo. Probaj ga gledati kao nešto što se događa drugoj osobi, a ne tebi. Ako je to nešto čemu se nazire rješenje – super. A ako rješenja zasad nema – ostavi ga sa strane jer neke stvari treba jednostavno prihvatiti ili se strpjeti dok ne dođu na red.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi