neumorna kreativka

Hippy Garden slavi 20 godina karijere u modi: Razgovarali smo s Đurđicom Vorkapić o dosadašnjim uspjesima i o inovativnom proizvodu koji je postao hit na tržištu

31.10.2020 u 22:07

Bionic
Reading

Ove godine jedan od omiljenih domaćih brendova obilježava 20 godina prisutnosti na hrvatskoj modnoj sceni. Mnoštvo revija, kolekcija, nebrojene pozitivne kritike struke, ali, što je još važnije, vjernih klijentica koje joj se redovito vraćaju, sve to samo je dio modnog carstva Đurđice Vorkapić koju smo priveli na razgovor za tportal u kojem se prisjetila svojih početaka, trenutaka u dosadašnjoj karijeri koji su je izgradili i oblikovali u ono što je sada

Jedna od najcjenjenijih hrvatskih dizajnerica ima 'peh' da dvadesetu obljetnicu stvaralaštva obilježava baš u godini kad je modna industrija zbog pandemije koronavirusa 'na aparatima'. No, 47-godišnja Karlovčanka nije odustala od posla. Neumorno stvara, a nedavno je pokazala da se i dalje može napredovati i ono najvažnije zasjati na sceni i to s novim inovativnim hrvatskim proizvodom - higijenskom torbicom za masku, modnim dodatkom koji ove sezone svima dobro dođe. Uz sve dosadašnje uspjehe Đurđicu Vorkapić to čini izuzetim primjerom spoja rada, truda, talenta i iskustva.

Kako ćete obilježiti veliku obljetnicu?

Dvadeset godina Hippy Gardena imamo namjeru obilježiti u svoj stilu, drugačije, zanimljivo i iznad svega izuzetno kreativno. Međutim novonastala okolnost u kojoj smo se svi našli možda nam malo pomakne termine ali naše nastojanje da obilježimo 20 god. brenda bez obzira na okolnosti ostaje, razrađujemo ideje u tom smjeru.

Kad ste počinjali jeste li mogli sanjati uspjeh kakav imate danas?

Moram priznati da o tome nisam razmišljala, jednostavno smo radili ono što nam najbolje ide ,stvarali smo iz dana dan kao što činimo i danas bez razmišljanja što bi to jednog dana moglo donijeti.Čini mi se da je to i najbolja formula ,čim bez opterećenja stvaraš jednostavno se stvari slažu na mjesto. Veliki trud i rad je utkan u naših 20 godina i danas smo kao pojedinci i kao tim veliki radoholičari. Osim toga na neki način smo i vizionari, međutim dosljednost i upornost nas prati od prvih koraka nastanka brenda.

Koliko ste se ti ali i moda se promijenili u tih 20 godina?

Puno,bilo bi neprirodno da je drugačije.Oko nas se sve mijenja iz dna u dan ,iz trenutka u trenutak i ne slijediti taj prirodni proces bi bilo ravno stagnaciji. Takav izbor je nedopustiv, moda je živa, stvarna, oblikuje se, promjenjiva je, tako je isto i sa mnom. Neka načela duboko protkana kroz moju svijest su ostala nepromijenjena i čine moju osobnost, međutim ne stagniram već sam znatiželjna otvorena za izazove, na taj čin unosim puno novosti u brend ali i u svoj osobni razvitak.

Je li brza moda nametnula nekakav pritisak dizajnerima da stalno predstavljanju nešto novo, čak i izvan sezone?

Taj pomahnitali nametnuti ritam je dizajnerima neprihvatljiv. Mogu govoriti isključivo u svoje ime i iz svog iskustva,ali ova utrka unazad par godina je suluda i apsolutno besmislena. Opet ću se vratiti na dosljednost,u koliko je to glavna vodilja brenda onda nametanje i pritisak oko brzog stvaranja novih kolekcija nema nikakvu potrebu. Jednostavno rečeno-kada ste dobri i dosljedni u onom što stvarate onda kada god to činili i predstavljali uvijek je pravo vrijeme.

  • +4
hippy garden Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Utječe li kritika na vaš rad i na koji način?

Ne, prvenstveno iz tog razloga što ne stvaram da zavidim nekoga drugoga i iz tog istog razloga sam neovisna o tuđem mišljenju. Naravno i iz drugih razloga uopće ne razmišljam o tome kada stvaram, u Hrvatskoj ne postoji relevantna kritika, sva mišljenja se svode na mišljenja pojedinaca a tome nikada nisam davala na važnosti. Jedino ispravno gledište na to je dugovječnost postojanja brenda, ako opstajete dugi niz godina znači da ste odlični u tome što radite i to jedino ima vrijednost.

Što bi rekli, koji su to problemi s kojima se hrvatski dizajneri moraju nositi? Što vas, u takvim situacijama, može izbaciti iz takta?

Puno je problema i izazova s kojima se susreću svi koji proizvode i rade u Hrvatskoj. To je izuzetno široka tema koja zahtjeva jako složen i dugi odgovor, međutim ujedno je i tema kojoj bi trebalo posvetiti posebnu pozornost a za to nitko kako se čini nema sluha. Nakon dugog niza godina poslovanja i proizvodnje u Hrvatskoj rijetko me nešto može izbaciti iz takta jer odavno sam naučila da od nikoga ne očekujem ništa, imamo svoju viziju i jednostavno ostvarujemo na svoj način ono što zacrtamo.

Što mislite koji će trend najviše obilježiti ovu godinu?

Hm, nema trenda ove godine. Maske za lice ne mogu tako nazvati ali nažalost obilježile surovu godinu.

Što treba prestati nositi zauvijek, ako želite biti O.K. odjeveni?

Maske za lice!

Velika ste radoholičarka. Kako izgleda vrijeme vašeg predaha? Koji su neki od vaših omiljenih rituala?

Jesam jer volim svoj posao, zapravo je najveći blagoslov da imate priliku raditi ono što volite,tako da na neki način živim svoj izbor! Obožavam planinariti i hodati, koristim svaku priliku za hodanje, time sam u fokusu i u direktnoj komunikaciji sama sa sobom tako da mi je to vrijeme neprocjenjivo.

Nedavno ste na tržište izbacili inovativni prozivod - torbice za maske i s njima napravili pun pogodak.

Da, nedavno smo na tržište pustili svoji novi proizvod-higijensku torbicu za maskice i time napravili zbilja pravi bum, drago mi je da smo brzo reagirali i proizveli nešto tako jednostavno a svima potrebno. Torbica je prigodna za nositi maskicu jer ima sastavni dio medicinski materijal kao podstavu, periva je i višenamjenska,nakon osnovne upotrebe da u njoj nosite maskicu može u budućnosti poslužiti ili kao mali novčanik za kovanice, torbica make up i slično. Torbica je vrlo brzo postala pravi hit proizvod ali na neki način kroz naš brend kao i mali modni dodatak. Odnedavno se može kupiti u svim DM-drogeriemarkt poslovnicama tako da je dostupna u cijeloj Hrvatskoj.

Bez obzira na velike uspjehe, uvijek ostajete skromni i samozatajni s velikom vizijom i pogledom prema naprijed. Što je sljedeće?

Hvala, ne znam što je sljedeće iz jednostavnog razloga jer ne razmišljam o tome, trenutno nas sve u timu zaokupirane drži ova priča, budući da znam koliko brzo reagiramo i smišljamo znam samo da nam nikada ne može biti dosadno.