sentimentalna vrijednost

Golden Goose bilježi rekorde i otkriva nove planove: 'Meta više nisu novčanici, već srca kupaca'

08.11.2023 u 06:16

Bionic
Reading

Talijanski brend luksuzne obuće Golden Goose bilježi rekordne prihode, a njegov izvršni direktor Silvio Campara otkrio je nove poslovne poteze koji se baziraju na sentimentalnoj vrijednosti luksuza i procesu postajanja odgovornom markom. Uz to, tvrtka će sljedećeg travnja pokrenuti akademiju u cilju promoviranja umjetnosti i kreativnosti

Razumijevanje onoga što je danas relevantno u kulturi pomoglo nas je definirati kao moderan luksuzni brend, rekao je Silvio Campara, glavni izvršni direktor Golden Goosea, tijekom WWD x SKP Fashion & Beauty Global Summita u Chengduu.

'Ako iza sebe nemate 100 godina baštine, jedino što morate trajno zadržati i očuvati su vrijednosti. Naslijeđe i kultura moraju se razvijati unutar toga', rekao je Campara o venecijanskom brendu tenisica koji je osnovan prije više od 20 godina.

'Danas se radi o davanju glasa velikom broju ljudi, koje obično nazivamo zajednicama, ali unutar okvira vrijednosti', kazao je o luksuznoj ponudi Golden Goosea koja se fokusira na predanost inovacijama, vrednovanje zanata, brigu za ljude i angažman sa zajednicama.

Campara je istaknuo da je COVID-19 potpuno redefinirao način na koji potrošači biraju proizvode, prelazeći od 'transakcijskih do sentimentalnih'.

'U prošlosti je proizvod bio način da definirate svoj status. Danas on postaje uspomena na trenutak', objasnio je u razgovoru s direktorom uredništva WWD-a Jamesom Fallonom. 'Vaša meta više nije novčanik, već srce kupaca.'

'Vidljivo je to posebno u Kini, koja je predvodnik ove evolucije', dodao je Campara, primijetivši složen potrošački put koji kupci moraju proći prije nego što dođu do para naizgled iznošenih tenisica Golden Goose s prepoznatljivom zvijezdom.

Proizvodom koji ljepotu vidi u iznošenosti i 'oštećenjima' on želi podsjetiti potrošače da mogu posjedovati trenutak 'koji je povezan s njihovim životnim iskustvom, a ne s njihovim statusom'. 'Ovo je naš način da postanemo bezvremenski. Povezani smo s trenucima koji su nezaboravni ljudima', dodao je.

'Kad odete u luksuzni dućan i dođete do Golden Goosea, ne vidite nijednog zvjezdanog dizajnera. Dakle u Golden Gooseu si ti kao osoba protagonist, tako da sve ide uz suradnju i sukreaciju', naglasio je Campara.

Golden Goose - tenisice Izvor: Promo fotografije / Autor: Golden Goose Promo

Početkom ove godine Golden Goose je proširio svoj program popravaka, prerade, preprodaje i recikliranja obuće pod nazivom Forward Stores. Pokrenut godinu ranije i primjenjiv na proizvode bilo kojeg brenda, sada je proširen na platformu za e-trgovinu.

'U našem slučaju radi se o evoluciji, ne o revoluciji, a ako luksuzni brend mora evoluirati, može učiniti dvije stvari: jedna je promjena cijene, ali u našem slučaju to je promjena ugla', rekao je Campara.

'Poželjnost pokreće ovu industriju desetljećima, ali mislim da će ljubaznost biti sljedeći pokretač, a ideja da Golden Goose čini da se osjećate zbrinuti i da netko vodi računa o vama je fantastična. Naša ideja je da Golden Goose može biti sljedeći Levi's 501, sljedeći Ray-Ban, to može biti proizvod koji nikada nećete odbaciti, nikada nećete preprodati, jer u njemu ima previše vas da biste ga poklonili', objasnio je.

'Moja ideja je vrlo jednostavna: imam mogućnost obraćati se milijunima kupaca koji su tijekom vremena kupili naše cipele. Također mogu privući nove kupce iz ugla koji je potpuno drugačiji od brendova poput Guccija i Prade, koji se ne bore na frontu trendova i mode, već im služe na emocionalnoj razini', rekao je Campara, otkrivši da je luksuzni brend tenisica već dosegao 600 milijuna eura prodaje ove godine. Uz to, više od 12 milijuna pari prodano je u proteklih 10 godina.

Trenutačno 196 prodavaonica Golden Goosea, odnosno 80 posto maloprodajne mreže, nudi mogućnost popravka obuće. Tvrtka također otvara dvije nove tvornice, u Veneciji i SAD-u, kako bi proširila svoj program popravka obuće, primjenjiv na proizvode bilo kojeg brenda. Campara je, osim toga, otkrio da će tvrtka sljedećeg travnja pokrenuti akademiju u njegovom rodnom gradu, Veneciji.

'To će biti mjesto u kojem će se događati umjetnost. Umjetnici iz bilo koje grane umjetnosti, od vizualne do kiparstva i arhitekture, imat će priliku učiti i dat će im se glas', rekao je o svojoj viziji.

Uz zdravu putanju rasta, Golden Goose u vlasništvu Permire mnogi vide kao mogućeg kandidata za inicijalni izlazak na burzu. Campara, koji se pridružio tvrtki kao komercijalni direktor 2013., a sada je postao glavni dioničar, otvoren je po pitanju ideje izlaska tvrtke na burzu. 'Oduvijek smo bili u vlasništvu investicijskog fonda, tako da je tehnički odnos između sanjanja i izvršenja uvijek bio prilično jak i dobro izveden. Izlaskom na burzu dio koji se odnosi na sanjanje učinit ćemo dostupnim široj publici', zaključio je.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite li dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'