GENIJALAN POTEZ

Ganni i Levi's dosjetili su se odlične ideje kako da svima približe svoje komade odjeće

17.08.2020 u 10:07

Bionic
Reading

Omiljeni skandinavski brend Ganni i kultni high street brend Levi's udružili su snage i osnovali platformu za najam odjeće Ganni Repeat, na kojoj je moguće po puno pristupačnijim cijenama doći do dizajnerske odjeće. Svjetlo dana ugledala je prva kolekcija traper odjeće 'Love Letter', a već sada ima listu čekanja

Početkom 2020. Copenhagen Fashion Week najavio je nove ekološke standarde kako bi se potaknulo dizajnere da proizvode odjeću od održivih materijala. To je bio poticaj mnogim brendovima da počnu razmišljati o dugoročnom boljitku planeta Zemlja, a aplauz su zaslužili skandinavski brend Ganni i kultni high street brend Levi's koji su udružili snage i osnovali Ganni Repeat.

Riječ je o stranici na kojoj će se moći unajmiti odjevni komadi iz capsule kolekcije 'Love Letter', koju su Ganni i Levi's dizajnirali kako bi potaknuli ljude da kupuju manje odjeće i na taj način stvaraju manje smeća.

Kako i sam naziv kaže - ideja Ganni Repeata je potaknuti ljude da u ormaru imaju manji broj kvalitetne odjeće koju će moći nositi dug niz godina. Ako je ne žele kupiti jer smatraju da je preskupa ili da će baciti novac, tu je Ganni Repeat koji im omogućava da je iznajme po daleko pristupačnijoj cijeni.

Trenutno su u ponudi traperice, košulja-haljina i košulja, a sva tri komada odjeće izrađena su od recikliranih ostataka Levi'sovih vintage traperica. Da stvar bude bolja, svaki komad odjeće na sebi ima kod koji kad se skenira mobitelom jasno pokazuje njegovu prošlost iznajmljivanja.

Komadi su trenutno dostupni za iznajmljivanje u Americi i Velikoj Britaniji, a moguće ih je iznajmiti na jedan, dva ili maksimalno na tri tjedna. Nakon toga tim Ganni Repeata opere ih i ispegla za sljedeću klijenticu, a ako vam još uvijek nisu dosadili, uvijek ih možete ponovno iznajmiti.

Ovo je, čini se, tek početak, jer u Ganniju imaju niz novih ideja.

'Lansirali smo platformu za najam odjeće Ganni Repeat kako bismo isprobali obnovljivu modu i pomogli ljudima da promisle o tome kako je konzumiraju. Ljudi su bili oduševljeni i pokazali veliki interes za večernje haljine, stoga smo odlučili koncentrirati se na najam party haljina. Nije najprofitabilniji potez, ali nadamo se da će s vremenom to postati', rekla je Ditte Reffstrup, kreativna direktorica Gannija.